וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון סיכם לשלוש עונות נוספות

5.5.2015 / 9:58

אחרי משא ומתן שנמשך כמה שבועות, קפטן הצהובים קרוב להאריך את חוזהו בקבוצה ורק פרטים אחרונים נותרו לפני שתצא ההודעה הרשמית. הרכז צפוי להרוויח כ-1.3 מיליון דולר נטו לאורך כל התקופה

one

לאחר מו"מ של מספר שבועות, יוגב אוחיון סיכם היום (שלישי) במכבי תל אביב לשלוש עונות נוספות, כך נודע לוואלה ספורט. אוחון צפוי להרוויח כ-1.3 מיליון דולר נטו לכל התקופה. בין הצדדים נותרו פרטים קטנים לסגור לפני שהמועדון יודיע רשמית על ההחתמה. על כוונת הקבוצה להחתימו על חוזה טווח מחודש פורסם בוואלה ספורט.

הצהובים רוצים לשמור על הישראלים ולהחתימם עוד במהלך העונה בשל התחרות עם הפועל ירושלים. שני המועדונים מחזרים גם אחרי גל מקל בניסיון להחתימו לעונה הבאה.

אוחיון (28), בוגר מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, הצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2011, אחרי שתי עונות בהפועל ירושלים. תחת דיוויד בלאט, שחיבב אותו מהרגע הראשון, הפך אוחיון לשחקן רוטציה קבוע אצל הצהובים, ובעונה האחרונה הפך לשחקן חמישייה ולרכז הבכיר, לצידו של ג'רמי פארגו המשתף עמו פעולה בקו האחורי. אוחיון העמיד העונה ממוצעים של 5.5 נקודות, 3.1 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק ביורוליג, ובליגת העל השתדרג ל-7.6 נקודות, 6 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים בממוצע.

שחקן מכבי תל אביב, יוגב אוחיון. GettyImages
ממשיך בצהוב. אוחיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully