וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: באלג'יריה זועמים על מסי - "בחר שם יהודי לבנו"

בארגנטינה דיווחו שכוכב ברצלונה החליט לקרוא לבנו השני בנחמין (בנימין), במדינה הצפון אפריקאית רתחו: "בדיוק כמו שמו של ראש ממשלת ישראל". וגם: וידאו ממסיבת יום ההולדת של רודמן דלף לרשת, הקמע השיכור של אוסטריה וינה ובנו של ברנדן רוג'רס עם שער ענק

17:26: קבלו את טבלת הסיכויים ש-ESPN צייצו לגבי הפייבוריטיות באלופות

15:17: סערה בליגה הצ'כית השנייה

סערה בליגה הצ'כית השנייה. באניק מוסט נמצאת מתחת לקו האדום לאחר שספגה תשעה הפסדים ברציפות. את ראשי הקבוצה הדבר הכעיס מאוד, והם החליטו על צעד חריג: בדיקת פוליגרף לכל השחקנים מחשש למכירת משחקים. הצעד עורר סערה ברחבי אירופה, וארגון השחקנים העולמי הגיב בחריפות וגינה את ההחלטה של ראשי המועדון.

12:56: הקמע של אוסטריה וינה שיכור לחלוטין

הנה משהו שלא רואים בכל יום. במהלך משחק ליגה של אוסטריה וינה, הקמע של הקבוצה, "סופר לאו", התקשה לתפקד. בווידאו שמתגלגל ברשת נראה הקמע של הקבוצה כשהוא שיכור לגמרי, ובקושי מצליח לעמוד על הרגליים. מישהו שתה יותר מדי.

11:34: שני שערים מדגל הקרן באותו משחק

נבחרת הנשים של ויאטנם בכדורגל הביסה 0:7 את מקבילתה המלזית. אך מה שייזכר מהמשחק הוא לא בהכרח התוצאה, אלא שני השערים הייחודיים של טי טוייט, שכבשה פעמיים מנקודת הקרן.

10:43: האחוזה המטורפת של לוחם ה-MMA

אין חובב MMA שלא מכיר את קונור מקגרגור האירי. הלוחם הרב-גוני נכנס בסערה לעולם אומנויות הלחימה המשולבות, הן בעזרת יכולתיו באוקטגון והן בעזרת פיו הגדול. אחרי שניצח בלא מעט קרבות, מקגרגור זכה סוף כל סוף לדבר אותו רצה יותר מכל: קרב אליפות מול האלוף המכהן ז'וזה אלדו. האירי, שנמצא בעיצומן של ההכנות לקרב, פרסם סרטון של האחוזה בלאס וגאס אותה הוא שוכר לקראת הקרב. נראה לא רע בכלל.

09:55: זעם באלג'יריה על ליאונל מסי - "בחר שם יהודי לבנו"

לפני מספר ימים כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, הודיע למעריציו כי בת זוגו אנטונלה נמצאת בהריון וכי הוא מצפה לילד נוסף. בזמן שברחבי העולם הציגו את הידיעה באור חיובי, באלג'יריה בחרו ללכת על כיוון אחר. באחד האתרים במדינה פרסמו אמנם את הידיעה, אך בצורה מעט שונה. בארגנטינה דיווחו כי שמו של היורש שבדרך יהיה בנחמין (בנימין אם תרצו) ובאלג'יריה החליטו לתת את הכותרת הבאה: "מסי בחר שם יהודי לבנו. גם לראש ממשלת ישראל שם זהה". לכתבה היו כ-70 תגובות, רובן, כפי שאתם יכולים לנחש, היו עוינות למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידיעה על מסי באלג'יריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:40: וידאו ממסיבת יום ההולדת של רודמן דלף לרשת

דניס רודמן ידוע כדמות צבעונית. בתקופתו כשחקן פעיל גרם ללא מעט שערוריות, על הפרקט ומחוצה לו. גם לאחר הפרישה סיפק הפורוורד לשעבר לא מעט כותרות במהלך השנים, כשבין היתר פגש את נשיא צפון קוריאה. ב-1 במאי חגג רודמן יום הולדת מספר 55 בלאס וגאס, כמו שרק הוא יודע. לצערו, וידאו ממסיבת יום ההולדת שלו דלף לרשת, וסיפק טעימה קטנה של מה שקרה שם.

09:30: האוהד שגרם לבלאגן בתחרות קפיצות למים

אוהדים שפורצים לכר הדשא במהלך משחקים הפכו לעניין שבשגרה. ג'ימי ג'אמפ למשל, אחד האוהדים המפורסמים בעולם, עשה מכך קריירה. אבל מה תגידו על הווידאו הבא? במהלך תחרות קפיצות למים החליט אחד האוהדים שישבו ביציע שהוא גם רוצה לנסות את מזלו. הוא רץ לאחת המקפצות העליונות כשבדרך הוא מסיר את בגדיו, ורגע לפני שנעצר על ידי האבטחה הצליח לעמוד במשימה ולנתר למים.

09:15: בנו של ברנדן רוג'רס עם שער מבריק

אנטון, בנו של מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס, משחק בסווינדון טאון מליג 1, הליגה השלישית בטיבה באנגליה. בימים האחרונים בממלכה שמעו יותר על אנטון מאשר על ברנדן, הודות לשער הנהדר שכבש בבעיטה חופשית מול לייטון אוריינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully