וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד טישמן: "התחושות מאוד קשות", יזרעאלי: "זה יום עצוב"

4.5.2015 / 23:48

שחקן הפועל גלבוע/גליל אחרי ירידת הליגה: "חבל לי בשביל האוהדים. אין לנו הרבה, אבל הם מדהימים". יזרעאלי ששיחק בקבוצה בעבר: " שלוש שנים הייתי פה, השנים הכי טובות בקריירה שלי"

צילום: אדריאן הרבשטיין . עריכה: גדי ויינסטוק

אחרי חודשים ארוכים וקשים של מאבקי תחתית, הפועל גלבוע/גליל ירדה הערב (שני) לליגה הלאומית בכדורסל אחרי הפסד 87:82 להפועל חולון. הקבוצה מהצפון – על גלגוליה השונים - בילתה 35 שנים בליגה הבכירה, אבל בשנה הבאה כבר לא תשהה על הבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי.

המאמן אריאל בית הלחמי, שהגיע רק לפני כמה שבועות, אמר: "כשהגעתי הקבוצה הייתה בסחרור של הפסדים. אנחנו עושים הכל כדי שנראה יותר טוב עד הסוף, יש שיפור, אבל היום זה לא הספיק לניצחון. אני לא נכנס לשאלה אם אנחנו שווים ירידה. הגעתי והמצב היה קיים, אי אפשר היה להחליף שחקנים. הם עשו את הכול, אין לי טענות אליהם, הם עבדו קשה והתאמנו טוב".

שחקן גלבוע/גליל, נמרוד טישמן: "התחושות מאוד קשות. למרות שלא היה לנו הרבה סיכוי, המשכנו להאמין. קשה לי מאוד וקשה לכולם בשביל המועדון הזה. לא מגיע לו, לא מגיע לאוהדים שתמכו בנו ברגעים האלה, שהם קשים מאוד. הכול הלך לנו הפוך השנה, השחקנים לא היו טובים, משהו פשוט לא התחבר. האשמה היא קודם כל של השחקנים. זו האחריות שלנו, ניסו לעשות פה הכול, האוהדים תמכו, אבל נכשלנו. זה כואב וקשה, חבל לי בשביל האוהדים, אין לנו הרבה, אבל הם מדהימים".

גוני יזרעאלי, ששיחק בעבר שלוש שנים בהפועל גלבוע/גליל, אמר: "אני לא רוצה להתייחס לניצחון אלא רק להגיד שזה יום עצוב בשבילי. שלוש שנים הייתי פה, שלוש השנים הכי טובות בקריירה שלי. זה מועדון ענק, כיף שאי אפשר לתאר. שיחקו פה פארגו, בריאן רנדל, גל מקל, אייזאה סוואן, דגן יבזורי. זה מועדון גדול, שבע שנים בטופ, שני רק למכבי. כולם שוכחים, אבל נתנו הצגות, ראו פה דברים יפים. זה יום עצוב, בזריקות עונשין בסוף הסתכלתי על הספסל שלהם, על הצוות הרפואי, ביקשתי סוג של סליחה".

מאמן הפועל חולון, אלעד חסין: "גליל נלחמו על החיים שלהם ואני רוצה לאחל להם שיחזרו במהרה, אני מאוד מסמפט את המועדון הזה. זה מועדון מיוחד עם אנשים שהם נכס לכדורסל הישראלי. קרדיט גדול לכל הצוות שלי, היה עלינו הרבה לחץ, המערכת הזאת שנה שלמה נלחמת בשביל להגיע במקום טוב בפלייאוף ואיכשהו זה ברח לנו מהידיים. קרדיט גדול לכולם, להנהלה שהביאה את באוורס שהיום אני חושב שהיה מהמפתחות לניצחון".

הירידה הייתה באוויר כבר תקופה ארוכה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully