וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "לפי המחצית ה-2, אני מרוצה". זהבי: "זו לא תוצאה טובה"

מאמן מכבי ת"א נשמע שבע רצון אחרי ה-1:1 מול מכבי חיפה, הכוכב שלו פחות: "הייתי עצבני. זה שהיה סיני ביציע לא אומר שאני עובר". בלבול: "שטפנו את המגרש, היה תענוג לראות את זה. מרגיש שאני ראוי להמשיך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-1:1, במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל והשישי של הפלייאוף העליון. הצהובים עלו ליתרון משער של ערן זהבי בדקה ה-12, אבל רובן ראיוס איזן בדקה ה-35 וקבע חלוקת נקודות. הצהובים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-66 נקודות, שמונה יותר מהפועל באר שבע השנייה. מנגד, מכבי חיפה שהייתה טובה מאוד נותרה במקום החמישי עם 43 נקודות וצימקה את הפער מבית"ר ירושלים לשתי נקודות.

סקאוטים סינים הגיעו הערב (שני) לאצטדיון בחיפה על מנת לצפות במשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. הסקאוטים הגיעו בעניינו של ערן זהבי, שמבוקש בליגה הסינית. הסינים הגיעו על מנת לצפות בזהבי, כשהם גם מעוניינים לשוחח איתו על מנת לנסות לשכנע אותו ללכת על האופציה הסינית, זאת גם לאור העובדה שבעבר הוא לא התלהב לעבור לשם על אף שזה לחיזורים רבים.

זהבי, שהיה מלך שערי ליגת העל בעונה שעבר עם 29 שערים וכבש העונה כבר 27 בליגה בלבד, בן 27 ומשחק במכבי תל אביב שנתיים וחצי ועשוי לזכות איתה בקרוב באליפות שלישית. לפני כן, שיחק בפאלרמו האיטלקית, בהפועל תל אביב והושאל לעירוני רמת השרון. בנוסף, יש לו 24 הופעות בנבחרת, בהן כבש שלושה שערים, כולל אחד ב-0:3 על בוסניה במוקדמות יורו 2016 לפני כמה חודשים.

מנגד במכבי חיפה, אלירן עטר נפצע בשריר הירך האחורי במהלך המשחק. בקבוצה מקווים שלא מדובר ביותר ממתיחה קלה, כשבכל מקרה השחקן ייבדק מחר.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, לפני שחקן מכבי חיפה, אייל משומר. קובי אליהו
בדרך למזרח הרחוק? זהבי/קובי אליהו

מאמן הצהובים פאקו אייסטרן אמר בסיום: "כמו שהמחצית השנייה הייתה אני מרוצה מהתוצאה. לא הצלחנו לשחק את הכדורגל הטוב שלנו במחצית השנייה. איבדנו מעט מהכושר שלנו וזה פגע בנו. איבדנו את השליטה במשחק וכך היה לנו קשה לנצח".

המאמן הספרדי נשאל האם השחקנים שלו כבר חושבים על גמר הגביע ולכן לא נראו טוב אחרי הדקה ה-25. "אנחנו לא חושבים כבר על הגביע", אמר פאקו, "ב-25 הדקות הראשונות השחקנים היו מצוינים. אחר כך התחלנו לאבד קצת את הכדור בקלות, המשחק הקולקטיבי שלנו נעשה קצת פחות טוב. אנחנו צריכים להראות שאנחנו מסוגלים להרים את רמת המשחק שלנו ברגעים החשובים".

"הייתי קצת עצבני", הודה זהבי. "לא הגיע לי צהוב צהוב שני. למה התעצבנתי? כי לא אוכל לשחק נגד עירוני קרית שמונה ויש לי עוד מטרות וכך גם לקבוצה. לא נורא, נלמד מכך. מדובר בתוצאה לא טובה עבורנו. היינו מצוינים במחצית הראשונה ובשנייה מכבי חיפה הייתה טובה יותר. בסך הכול התוצאה משקפת. זה שהיה סיני אחד ביציע לא אומר שאני עובר לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"לא פתחנו טוב והם לחצו". בלבול/קובי אליהו

מרקו בלבול סיכם: "כמובן שמאוכזב. לא פתחנו טוב. הם לחצו, הם קבוצה מצוינת. אבל מהדקה ה-20 המשחק היה בשליטה שלנו. הנענו כדור, יצרנו מצבים. היה משחק פנטסטי של הקבוצה. אני לא זוכר הרבה זמן מצבים כאלה, אבל לא נכנס. באנו היום, 30 אלף איש מעודדים, אווירה מדהימה. הגיע לקהל ונתנו לו משחק טוב. רצינו לנצח, בלי להסתכל על הטבלה. כל הכבוד לשחקנים. הם היו מאוד אינטנסיביים, הנעת כדור נגד מכבי תל אביב, שטפנו את המגרש. היה תענוג לראות את זה".

על מינויו הצפוי של רוני לוי למאמן הקבוצה אמר בלבול: "אני אסכם את העונה בעוד ארבעה משחקים. מה הצלחתי ומה לא. כרגע צריך להיות מרוכזים בעבודה שלנו וזה המשחק הבא. הצהרנו בתחילת הפלייאוף שאירופה היא המטרה. אני עושה את העבודה שלי, ראיתם קבוצה מוכנה, משחקת טוב. לא ניצחנו, אבל הגישה הייתה התקפית וטובה מאוד. מה שלא בשליטה שלי, לא בשליטה שלי".

בלבול נשאל האם הוא מרגיש שהוא ראוי להמשיך וענה: "כל הזמן שואלים אותי ואני תמיד עונה שכן".

יוסי בניון אמר בסיום: "זו תוצאה לא רעה. מכבי תל אביב פתחו הרבה יותר טוב והיו יכולים לתת את השני. אחר כך המשחק התאזן, השתלטנו עליו, הגענו למצבים ויכולנו לנצח. אבל אני מרוצה מהמשחק ומהנקודה, מול קבוצה כזו טובה. יהיה קרב צמוד על אירופה עד הסוף. בשבוע הבא יש משחק משמעותי, בטדי, מול קבוצה טובה בבית שלה. אם ננצח, נהיה בעמדה טובה לאירופה. אנחנו לא מתרכזים במה שקורה מסביב, אנחנו מתרכזים בעבודה עם מרקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully