וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו כבש בפנדל בניצחון צסק"א, גל שיש חזר אחרי חמישה חודשים

הקשר מצא את הרשת מחזור שני ברציפות ובפעם ה-13 העונה כששלח פנדל מדויק בדקה ה-17 ב-1:3 על אורל. המגן של וולין לוצק שב מפציעה ארוכה ב-0:0 הביתי נגד שחטאר דונייצק

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
בכושר טוב. נאתכו/GettyImages, Epsilon

צסק"א מוסקבה השלימה הערב (שני) את המחזור ה-26 בליגה הרוסית עם ניצחון ביתי 1:3 על אורל. בעקבות הניצחון, צסק"א התקרבה מרחק ארבע נקודות מקרסנודאר, השנייה בטבלה, שמחזיקה נכון לרגע זה במקום המוליך אל מוקדמות ליגת האלופות. לעונה נותרו כעת עוד ארבעה מחזורים וצסק"א תזדקק להרבה מזל על מנת להשיג את הכרטיס המיוחל ולא להסתפק במקום בליגה האירופית בלבד.

את השער הראשון של צסק"א במשחק כבש בפנדל בדקה ה-17 הקשר הישראלי ביברס נאתכו, ששלח את השוער לצד אחד ובעט לכיוון השני, ימינה. זה היה שער שני ברציפות לנאתכו בליגה ובסך הכול, שערו ה-13 העונה בכל המסגרות. בהמשך, צסק"א כבשה שני שערים תוך דקה. גאורגי מילאנוב מצא את הרשת בדקה ה-62, אלן דזגוייב מיד הוסיף עוד אחד. אורל צימקה בדקה ה-86, אך היא עדיין במקום המוביל למבחני הירידה, בשוויון נקודות עם ארסנל טולה שמתחת לקו האדום.

* פטרולול פלוישטי, קבוצתו של טוטו תמוז, סיימה ב-1:1 בלבד במשחק החוץ שלה במסגרת המחזור ה-30 בליגה הרומנית מול האחרונה בטבלה, אוצלול. בעקבות התיקו, פטרולול פתחה פער של שתי נקודות משתי הקבוצות שרודפות אחריה והיא במקום השלישי בטבלה, המוביל לליגה האירופית. תמוז הוחלף בדקה ה-74, במצב של 1:1.

* גל שיש סופסוף חזר למגרשים. המגן של וולין לוצק נכנס כמחליף בדקה ה-74 ב-0:0 הביתי מול שחטאר דונייצק החזקה. שיש לא שיחק מאז השביעי בדצמבר, כמעט חמישה חודשים.

* אלמוג כהן לא שותף ב-1:1 הביתי של אינגולשטאט מול קבוצתו לשעבר, נירנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully