וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "יכולים לעצור את רונאלדו". אנצ'לוטי: "חולמים להגיע שוב לגמר"

דריכות גדולה ביובנטוס לקראת חצי גמר האלופות מול ריאל מדריד (ג', 21:45, ספורט 5 ו-HD). אלגרי: "בליגת האלופות אין דבר כזה שהראש שקט". פפה: "אין פייבוריטית". פוגבה ייעדר, גם בנזמה לא צפוי לשחק

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
ביובנטוס מתרגשים. מאסימיליאנו אלגרי/AP

חובבי הכדורגל מסביב לגלובוס נהנים במהלך כל השנה ממתח, דרמה, שערים וכו'. פעם זה שער ניצחון, פעם מספרת מדהימה, לעתים מהפך לא הגיוני או פשוט ניצחון של הקבוצה שאותה הם האוהדים. אבל כשמגיע חודש מאי, ישנה הרגשה אחרת באוויר. אמנם אפשר כבר להריח את סיומה של עונת הכדורגל, אבל חודש מאי הוא הדובדבן שבקצפת. הקרם-דה-לה-קרם של עונת המשחקים אם תרצו.

אפשר להגיד שזה מתחיל מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD). יובנטוס וריאל מדריד ייתנו את האות לפתיחת שלב חצי הגמר בליגת האלופות, כשייפגשו בטורינו למשחק הראשון מבין שניים, כשרק אחת מהן תזכה להגיע למעמד הגמר. השופט האנגלי, מרטין אטקינסון, שניהל את ה-1:6 של באיירן מינכן על פורטו ואף הרחיק את סטיבן ג'רארד אחרי 38 שניות במהלך העונה, ישפוט במשחק. האם זו תהיה הגברת הזקנה שלא עשתה זאת מעונת 2002/03, או שמא ריאל מדריד שתנסה להיות הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שזוכה במפעל שנתיים ברציפות?

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
יובנטוס תתמודד איתו? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

ציטוטים:

"בליגת האלופות אין דבר כזה שהראש יהיה שקט", אמר אלגרי לקראת ההתמודדות. "אתה משחק בדריכות גבוהה ויודע שהגמר קרוב. בנוסף, הקבוצה שמנגד תמיד תהיה שייכת לטופ האירופי, וכך גם אנחנו אם הגענו למעמד הזה. ריאל השתפרה מאז הגעתו של קרלו אנצ'לוטי. יש הרבה דברים שאסור לנו לעשות. נצטרך להתעלות על עצמנו בשני המפגשים. אגיד לשחקנים שאנחנו רחוקים צעד אחד מרגע מדהים ולכן נצטרך להיות הכי טובים שאפשר".

"אנחנו מאמינים שאפשר לזכות בטרבל", הודה פרננדו יורנטה. "בשביל לעבור את ריאל מדריד, יובנטוס תצטרך להיות בשיאה ואנחנו לא חוששים מאף אחת. לא מדובר במשחקי השנה מבחינתנו, אלא במשחקי המאה. למעט מאוד שחקנים יש הזדמנות לקחת חלק במעמד הזה". "נצטרך להציג משחק אדיר בכל חלקי המגרש בשביל לעבור שלב", הוסיף לאונרדו בונוצ'י. "יובנטוס יכולה לעצור את כריסטיאנו רונאלדו ואני מקווה שנצליח לעשות זאת".

"אנחנו רוצים להגשים את החלום שלנו ולהגיע פעם נוספת למעמד הגמר", אמר קרלו אנצ'לוטי. "נעשה הכול כדי לעשות את זה, אבל לא יהיה לנו קל. יובנטוס יכולה לשחק בכמה מערכים וזה גורם להתלבטות, אך זה לא משנה יותר מדי. היא תגיע אחרי שהיא זכתה באליפות, עם ביטחון. יש לה שחקנים איכותיים ומנוסים. אני חושב שלכל ארבע הקבוצות סיכוי שווה לזכות בתואר. פירלו? הוא שחקן נהדר. הוא רואה אותי כאבא? אני רואה אותו כאח. אם נשחק עם אומץ, ננצח. אם לא, נפסיד. ככה זה בליגת האלופות.

הבלם פפה הוסיף: "יהיה משחק קשה, כי יובנטוס תנסה להגן ולתקוף במתפרצות. יהיה נחמד לפגוש את אלברו מוראטה, אבל במשחק נשים את הכול בצד. לטעמי אין פייבוריטית במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פרננדו יורנטה יובנטוס חוגג שער. AP
"לא חוששים מאף אחת". פרננדו יורנטה/AP

חמישה משחקים אחרונים, יובנטוס

ניצחון חוץ 0:1 על סמפדוריה בליגה
ניצחון ביתי 2:3 על פיורנטינה בליגה
הפסד ליגה 2:1 לטורינו בחוץ
0:0 בחוץ מול מונאקו בליגת האלופות
ניצחון ביתי 0:2 על לאציו בליגה


חמישה משחקים אחרונים, ריאל מדריד

ניצחון חוץ 2:3 על סביליה בליגה
ניצחון ביתי 0:3 על אלמריה בליגה
ניצחון חוץ 2:4 על סלטה ויגו בליגה
ניצחון ביתי 0:1 על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות
ניצחון ביתי 1:3 על מלאגה בליגה

ייעדרו:

יובנטוס: פול פוגבה, קוואדו אסמואה, מרטין קסארס ולוקה מארונה

ריאל מדריד: קארים בנזמה ולוקה מודריץ'

מלך השערים בכל המסגרות, יובנטוס

קרלוס טבס, 28
אלברו מוראטה, 11
פול פוגבה 9

מלך השערים בכל המסגרות, ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו, 53
קארים בנזמה, 22
גארת' בייל, 17

שחקן יובנטוס, קרלוס טבס. GettyImages
ימשיך בכושר המצוין? קרלוס טבס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully