וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "כל עוד נהריה ירצו אותי אני אשמח להשאר"

4.5.2015 / 16:51

מאמן עירוני נהריה חגג את הניצחון על אשדוד ("גאה במערכת") וסיכם את העונה שני מחזורים לסיום: "המטרה הייתה להשאר בליגה והבטחנו את מוקדם. אלך עם ג'קי סבג לכל מלחמה"

one

אחרי שישה הפסדים בשבעה משחקים רשמה אמש (ראשון) עירוני נהריה הפתעה מסוימת כשהביסה את מכבי אשדוד בעין שרה 82:97. הקבוצה של רועי חגאי הופיעה למשחק עם שבעה שחקני רוטציה בלבד, כשג'ון וויליאמסון מצטרף לרוברט רות'בארט ברשימת הפצועים, אך השחקנים של נהריה רשמו מחצית שנייה פנטסטית בה קלעו 63 נקודות והדהימו את אשדוד. חגאי אף צירף לרוטציה במפתיע את בן פריינטה הצעיר וקיבל ממנו 13 דקות של הגנה נהדרת.

"המשחק באילת לקח מאיתנו המון כוחות, וויליאמסון הושבת והרוח בקבוצה הייתה מאוד נמוכה", סיפר היום חגאי לוואלה! ספורט על ההפתעה שקבוצתו רשמה, "היינו שבעה אנשים באימון בוקר לפני המשחק, ודיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שאנחנו לא מספיק טובים כדי לשחק בכדורסל ברמות האלה, זה היה כדי להטריף אותם ושהם יתנו אקסטרה, וזה עבד. פעם בכמה זמן הכל מתחבר לך ואני גאה במערכת, בשחקנים ובעוזרי מאמנים במה שקרה אתמול".

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
רועי חגאי/אדריאן הרבשטיין

נהריה הבטיחה את השארותה בליגה באופן רשמי בשבוע שעבר, ובאופן מעשי כבר אחרי שגברה על גלבוע/גליל בחוץ באמצע הסיבוב השלישי. הקבוצה של חגאי הייתה המועמדת הבכירה לירידת ליגה לפני העונה וגם בסוף הסיבוב הראשון, כשאפילו המאמן היה בדרכו החוצה, אלא שאז החל המהפך הגדול שזיכה את הסגולים בלא מעט שבחים, "המטרה בעונה הזאת הייתה להשאר בליגה והבטחנו את זה מעשית מוקדם. אם רוברט היה כשיר כל העונה היינו עושים את הבלתי ייאמן ונכנסים לפלייאוף", אמר המאמן, "אני כבר שנתיים בנהריה, לקחנו אליפות בשנה שעברה והשנה עשינו הישג יפה ותקענו יתד בליגה. אני מאמין בהמשכיות ואשמח להמשיך, בטח ובטח שראש העיר ג'קי סבג נמצא שם, אני מוכן ללכת איתו לכל מלחמה. כל עוד נהריה ירצו אותי אני אשמח להשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully