וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דקון שוקל לעזוב את הפועל פתח תקוה: "לא באתי לעשות טוב כדי לקבל איומים"

4.5.2015 / 17:18

אחד מאוהדי הקבוצה איים שיגיע להפגין מול ביתו של הבעלים, משפחתו לוחצת שיעזוב את המועדון. בן דקון: "שעות לא קלות מבחינתי". השחקנים זועמים על האוהדים שקיללו את השחקנים במתחם האימונים

one

לחץ כבד מצד משפחתו של בעלי הפועל פתח תקוה, דורון בן דקון, לעזוב את המועדון. מאז המשחק בשבת בחיפה התפתח גל של הסתה נגד בעלי הקבוצה, אשר מגיע בעיקר מצד מספר אוהדים אשר טוענים כי הם אלה אשר ייסדו בשעתו את ארגון הפנתרים הכחולים. אחד מהם שלח הודעה לחברי מועדון המאה של הקבוצה אשר כולל מספר רב של אנשי עסקים שמסייעים בסכומים כאלו ואחרים למועדון. אותו אוהד איים כי אם בן דקון לא יעזוב את המועדון לאלתר הוא יגיע ביחד עם קבוצה של אוהדים אל מול ביתו של הבעלים ויתנחל שם במטרה לגרשו מהמועדון. הדברים האלה הכאיבו מאוד למשפחתו של בן דקון, לרעייתו ולארבעת ילדיו, שמבקשים ממנו לעזוב את הקבוצה.

במקביל, קיימים אוהדים אחרים של הפועל פתח תקוה שמפצירים בבן דקון להישאר אחרי שהצליח בשנה האחרונה לייצב את המועדון במישור הפיננסי, אך למרות זאת לא הצליח לשרוד בליגת העל. בן דקון נשמע נבוך מאוד להתעסק בעניין הפרטי שלו. מי שמכיר אותו יודע כמה הוא נמנע לאורך כל העונה מלהתבלט בתקשורת והוא עושה הכול כדי לברוח מפרסום. "אני מודה שאלו שעות לא קלות מבחינתי", אמר בן דקון לוואלה ספורט. "אפשר לשאול אותי מדוע רוחי נפלה מאוהד אחד או חמישה בעלי אינטרסים כאלה ואחרים, אבל לא באתי לעשות טוב כדי לקבל איומים. אין לי שום רצון למצוא מול הבית שלי אנשים שמפגינים בלי שום סיבה".

עוד אמר הבעלים: "בצדמבר 2013 הענקתי סיוע כספי למועדון בפעם הראשונה, ומאז נתתי הרבה מכספי, זמני וממרצי. לאורך כל הדרך אמרתי שאם יש מישהו שמוכן לקחת את הקבוצה ולשים בה יותר ממני, אשמח לפנות לו את הדרך. בחודשים האחרונים, כל מה שעניין אותי היה לפתח את מחלקת הנוער לקראת השנים הבאות, ובכלל מחלקת הנוער זה הדבר אשר חשוב לי יותר מהכול. אם היום היה בא מישהו שלוקח על עצמו את המועדון ומשאיר אותי לנהל ולסייע כלכלית למחלקת הנוער הייתי המאושר באדם. אני אוהב כדורגל, אוהב ספורט אבל בעיקר רוצה לראות שהפועל פתח תקוה מגדלת שוב דורות של שחקנים וצועדת חזרה לקדמת הבמה של הכדורגל. אני באמת לא יודע מה אני הולך להחליט, הסיטואציה מאוד קשה לי, בעיקר כשמעורבים בה אשתי וילדיי ואני אצטרך לקבל בקרוב החלטה מה אני עושה עם הפועל פתח תקוה".

קאלה דרשלר הפועל חיפה. קובי אליהו
"טעויות קורות". דרשלר קאלה/קובי אליהו

שחקנים בהפועל פתח תקוה רותחים על כך שכמה עשרות מאוהדי הקבוצה נכנסו למתחם האימונים בצהריים ללא הפרעה, וקיללו ממרחק של מטרים ספורים את השחקנים ובעיקר את דרשלר קאלה ושחר הירש. אחד השחקנים סיפר לוואלה ספורט: "זה היה פשוט בית זונות. אנחנו בתוך המתחם שלנו, בתוך הבית שלנו, ונותנים לאוהדים להיכנס בלי הפרעה, לקלל את השחקנים ובעיקר להפיל את כל התיק על קאלה. גם אם הוא עשה טעויות, הוא לא האשם הבלעדי בתוצאות האחרונות. לא יכול להיות שייכנסו כך אוהדים למגרש באמצע האימון ויקללו את השחקנים".

מנכ"ל הקבוצה, יורם עינב, סיפר כי בתחילת האימון הוא נכח במתחם, אך הכול היה שקט ורגוע, ולאחר מכן היה חייב לצאת לפגישה. במהלכה הוא קיבל דיווחים על כך שאוהדים הגיעו למקום כדי לעשות בלאגן. אוהדי הקבוצה הפיצו מידע ברשתות החברתיות לפיו קאלה הוברח מהמקום בגלל האוהדים, אך השוער וגם שחקנים נוספים הכחישו זאת. אם לא די בכך, הבעלים דורון בן דקון שוקל לעזוב את הקבוצה בשל איומים על חייו.

"לא ברחתי מהמגרש ולא עזבתי בגלל האוהדים", אמר קאלה לוואלה ספורט. "עשיתי אימון קצר יותר כמו כל השחקנים ששיחקו בשבת וכשאוהדים הגיעו וקיללו קמתי, סיימתי את חלקי באימון וירדתי לחדר ההלבשה". קאלה הוסיף: "יהיה זמן לדבר על הכול. מה שבטוח, אני לא חושב שבסמי עופר היה מישהו שרצה לנצח יותר ממני. טעויות קורות לכדורגלנים, וכשוער אתה אף פעם לא בוחר את הרגע שבו תעשה טעות". מאמן הקבוצה, מנחם קורצקי, אמר לשחקנים לפני האימון: "כל עוד יש לנו סיכוי, נשחק באשדוד כדי לנצח. אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל קרו דברים בכדורגל ואם ניקח את שש הנקודות הנותרות יהיה לנו סיכוי, גם אם קטן, להישאר בליגה עונה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully