וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "זה יהיה חלום לעזוב את יובנטוס עם זכייה בליגת האלופות"

הקשר האגדי רמז שיעזוב את איטליה בעונה הבאה, אך הבהיר: "לא אשחק בקבוצה אחרת באיטליה, MLS זו אפשרות טובה". על אנצ'לוטי, אותו יפגוש בשלישי: "הוא היה כמו אבא בשבילי"

האם אנדראה פירלו עומד להשלים את עונתו האחרונה באיטליה? קשרה האגדי של יובנטוס ערך היום (שני) ראיון נרחב לגאזטה האיטלקי ורמז על כך שהוא עשוי לעזוב את טורינו בקיץ.

"זה יכול להיות חלום עבורי לסיים את הקריירה ביובנטוס עם זכייה בליגת האלופות", אמר פירלו, "אבל אני לא אפסיק לשחק. אמשיך לשחק כל עוד תהיה לי את אותה תשוקה להמשיך להתאמן כל יום. לזכות בליגת האלופות תהיה הדרך הטובה ביותר לסגור את הקריירה (ביובנטוס), אבל לא אלך לשחק בקבוצה אחרת באיטליה".

קשר יובנטוס אנדראה פירלו (שמאל. AP
ביובנטוס לעולם לא ישכחו אותו. אנדראה פירלו/AP

פירלו גם רמז על התחנה הבאה שלו כשאמר: "יובנטוס תהיה הקבוצה האחרונה שלי בליגה האיטלקית, מה שלא יקרה. ליגת ה-MLS יכולה להיות רעיון טוב, אבל כרגע רק יובנטוס בראש שלי".

מאז שעבר ליובנטוס ממילאן בהעברה חופשית ב-2011, הקשר בן ה-35 זכה באליפות בכל אחת מעונותיו בטורינו. ביום שלישי יפגוש פירלו עם יובנטוס את ריאל מדריד של אנצ'לוטי במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר האלופות. הקשר היה מלא בשבחים למאמן האיטלקי שאימן אותו במילאן: "אנצ'לוטי היה כמו אבא בשבילי. בילינו הרבה שנים ביחד. הוא עזר לי לשחק את הכדורגל הכי טוב שלי בכמה עמדות שונות. הוא שינה את התפקוד שלי בקישור, השנים איתו היו נפלאות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully