וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר זועם על הנרי: "אולי האמירות שלו משדרגות אותו כלכלית"

קרע ביחסים? מאמן ארסנל כעס על התבטאות של בן טיפוחיו הפרשן("'ז'ירו לא חלוץ שיכול להביא לך אליפות") ושלח תגובה נזעמת: "גם עליו אמרו אותו דבר. משכנעים אותו לצאת בהצהרות שנויות במחלוקת"

ארסן ונגר עם תיירי הנרי, ארסנל. AP
שכחו מהאידיליה של פעם. ונגר והנרי/AP

זה קורה בעולם הספורט כל הזמן: שחקנים פורשים, הופכים לפרשנים ומבקרים לעתים קרובות את מי שהיה עד לא מזמן הקולגות שלהם. לפעמים השינוי הזה מוליד סכסוכים ודם רע, אבל עכשיו הוא מאיים לפרום אחת ממערכות היחסים הטובות והבריאות שידע הכדורגל העולמי בעשורים האחרונים - זו שבין תיירי הנרי לארסן ונגר. חלוץ העבר עבר לכס הפרשן של רשת 'סקיי' לא מזמן, וכבר הספיק לעורר את חמתו של של המנג'ר הוותיק, שלקח אותו תחת חסותו במונאקו והפך אותו בהמשך לסופרסטאר בארסנל.

הכל החל כשהנרי הצהיר כי "ארסנל לא תוכל להתחרות על אליפות הפרמיירליג עד שלא תחתים ארבעה שחקנים לפחות", וכי "אוליבייה ז'ירו חלוץ טוב, אבל לא אחד שאתה יכול לזכות איתו באליפות כשחקן מוביל".

למנג'ר הצרפתי לא לקח זמן רב להגיב. "אני חושב שהוא טועה בגדול", אמר אמש (ראשון) לעיתונאים באנגליה. "משלמים לו בשביל זה. אני מכיר את המערכת התקשורתית מצוין. בתקשורת המודרנית, במיוחד בטלוויזיה, דוחפים אותך לצאת בהצהרות שנויות במחלוקת. זה יכול לשדרג אותך מבחינה כלכלית".

ונגר הוסיף כי "מה שנאמר על ז'ירו מפריע לי, במיוחד ששמעתי בדיוק את אותם דברים על תיירי עצמו בזמנו, או על ניקולא אנלקה ורובין ואן פרסי. כולם הפכו בסופו של דבר לכוכבים ענקיים. אני לא אוהב הצהרות חד משמעיות שכאלה. ובכלל, אני לא מסכים עם הקביעה שלו לגבי הסגל שלנו. הוא חזק מספיק, יש לנו מספיק כישרון. אין שום סיבה לעשות שינויים מרחיקי לכת".

הנרי חב לא מעט מהקריירה הדגולה שלו לונגר, שפרש עליו חסותו בשנת 1994, שכנע אותו לחתום במונאקו ולקח אותו כעבור חמש שנים אחרי אפיזודה קצרה וכושלת ביובנטוס לארסנל, במדיה הפך לאגדה. בראיון בעבר הצהיר הנרי ש"ונגר הוא כמו אבא שני עבורי".

ארסן ונגר עם תיירי הנרי, ארסנל. AP
לא כמו בימים ההם. ונגר והנרי ב-2005/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully