וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בלדב: "גמרתי עם מכבי נתניה, שיסתדרו לבד"

4.5.2015 / 14:12

בלדב רתח כששמע שאוהדי הקבוצה מארגנים הפגנה מול ביתו והצהיר לוואלה ספורט: "אם אני עושה שמיניות באוויר כדי לסייע ולעזור וזה מה שאני מקבל, כף רגלי לא תדרוך יותר במועדון"

one

קובי בלדב החליט היום (שני) להתנתק ממכבי נתניה ולא לסייע יותר למועדון. לוואלה ספורט נודע כי הההחלטה נפלה בעקבות החלטת אוהדי הקבוצה לקיים הפגנה מול ביתו, ובדקות האחרונות בלדב אישר את הפרטים ואמר: "אני נמצא בתל אביב וקיבלתי טלפון מהמשטרה שמתארגנת הפגנה מול הבית שלי. אתה יכול לרשום שאני גמרתי עם מכבי נתניה. כף רגלי לא תדרוך יותר במועדון. אני לא רוצה שום חלק יותר במועדון הזה. אם אני עושה שמיניות באוויר כדי לסייע ולעזור וזה מה שאני מקבל, אני לא רוצה יותר שום חלק במכבי נתניה. עם כל הצער שבדבר - שיסתדרו לבד. אני לא הבאתי את מכבי נתניה למצב הזה ואני לא צריך לסבול את זה".

לאחר מכן פרסמה הנהלת הקבוצה הודעה רשמית בה נכתב: "לאור פניות שהתקבלו במועדון בימים האחרונים, המועדון מבקש להבהיר כי מזה כשנתיים קובי בלדב אינו מחזיק תפקיד רשמי בקבוצת הבוגרים. לפי בקשת בעלי המועדון נרתם קובי לצורך גיוס כספים וסיוע מול מפרסמים ונותני חסות שונים. בנוסף, נרתם בלדב לעזור במחלקת הנוער, תפקיד המבוצע על ידו בהתנדבות. לנוכח המצב הקשה של המועדון, מנסה בלדב למצוא פתרונות למצב הקיים, אך מאחר ואינו נושא בתפקיד רשמי אינו מוסמך לקבל החלטות במועדון".

קובי בלדב מנהל מכבי נתניה. קובי אליהו
נשבר לו. קובי בלדב/קובי אליהו

בתוך כך, בנתניה לא מתכוונים להרים ידיים ומנסים בכל דרך להחזיר את השחקנים לאימונים ולמשחק בשבת מול הפועל עכו. בקבוצה פועלים בשני ערוצים. הראשון, השגת מימון למשכורות פברואר ומארס והשני לקיחת הלוואה בנקאית על סך של עשרה מיליון שקל עם פרישת תשלומי החזר לעשר שנים קדימה. בשלב הזה עניין ההלוואה עוד רחוק כי לקבוצה יש רק ערב אחד בדמותו של יוסי מאור שמוכן לקחת על עצמו להיות ערב על חלק מהסכום. גם אם ימצאו בנתניה עוד שלושה ערבים להלוואה שאמורה לסגור כמעט את כל הגרעון, עדיין יהיה מדובר בתהליך של עשרה ימים לפחות עד שהבנק יאשר את ההלוואה ויזרים את הכסף. כרגע עומד הגרעון על 13 מיליון שקלים.

בקבוצה כאמור פועלים כרגע על עניין הכסף המיידי כדי להחזיר את השחקנים לאימונים. "אני מקווה להיות איש בשורות ביומיים הקרובים", אמר מנכ"ל הקבוצה רועי דניאל. "מכבי נתניה לא רוצה להיות שותפה למצב בו קבוצות יילכו בתחושה שאנחנו לא שיחקנו ולא נתנו הכל כדי לסיים את העונה הזו בצורה ספורטיבית. אנחנו מבינים את השחקנים ומקווים למצוא להם את הפתרון כדי שהם יסיימו את שני המשחקים שנותרו".

הבוקר הבהירו השחקנים פעם נוספת כי הם איתנים בדעתם לא להופיע למשחק מול הפועל עכו אם לא יקבלו כספים השבוע. "אין לנו דרך אחרת", אמר שמעון הרוש. "תיכף נגמרת העונה וכולם יתפזרו. אנחנו חייבים פתרון השבוע, אחרת לא נופיע למשחק עם כל ההשלכות הכרוכות בכך".
כזכור הבהיר כאן מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר כבר במוצאי השבת האחרונה כי אי הופעה של מכבי נתניה למשחק תגרור אותה להורדת ליגה והופעה בהרכב הנוער תביא להעמדה לדין עם אפשרות לעונש כבד מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully