וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "המסירה של דיז'ון יכולה לעלות לנו בסדרה עם מכבי או ירושלים"

4.5.2015 / 9:44

ביקורת בסביבת הפועל תל אביב על הפורוורד המנוסה בעקבות ההפסד לנס ציונה: "כנראה שיתרון הביתיות אבד". קרטיס קלי: "ניצחנו את עצמנו, צריכים לשפר מקום לקראת הפלייאוף"

one

הפועל תל אביב הגיעה אמש (ראשון) עם הרבה ציפיות למשחק החוץ בנס ציונה אך יצאה עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים, והפעם 72:69 לכתומים. הקבוצה של עודד קטש נראתה רע מאוד במחצית הראשונה, קלעה 30 נקודות, אך השתפרה ב-20 הדקות האחרונות וכבר עלתה ליתרון. ברגעים המכריעים של המשחק ביצעו האדומים מספר טעויות מוזרות, כשמעל כולם נמצא דיז'ון תומפסון, שהחטיא לייאפ חופשי לגמרי ובמהלך הקובע של המשחק הוציא כדור מתחת לסל אל עבר קו החצי שאותו יירט מיטשל וואט בקלות. תומפסון סיים משחק חלש עם 6 נקודות ו-7 ריבאונדים.

דיז'ון תומפסון שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול שון דאוסן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לא מממש את הציפיות בינתיים. דיז'ון תומפסון/ברני ארדוב

"לא מאמין מה הוא חשב שהוא עושה?", אמר אחד משחקני הפועל על הספסל, "מי מוסר מסירה כזאת". גם בסביבת הקבוצה התקשו להבין את התפקוד של הפורוורד בן ה-32 שהגיע במהלך העונה לחזק את הקבוצה, "זה היה משחק קריטי, משחק שניצחון בו יכל לתת לנו את יתרון הביתיות וכנראה שעכשיו זה אבד", אמר מקורב להנהלת הקבוצה, "המסירה של דיז'ון יכולה לעלות לנו בסדרה עם מכבי או ירושלים וזה לא מה שמצפים משחקן במעמדו".

קרטיס קלי, שרשם משחק בינוני מצידו גם כן, סיכם את ההפסד של האדומים, "נס ציונה עשו עבודה טובה בלסיים את המשחק. הקבוצה שיודעת לסיים את המשחקים יותר טוב תנצח. התחלנו לאט וזה השפיע עלינו, במחצית השנייה נתנו גז ונראינו יותר טוב. יש לנו שני משחקים להתכונן לפלייאוף, עם התוספת שלי אנחנו צריכים להשאר בפוקוס ולשפר מקום לקראת הפלייאוף. זה תלוי בנו, ניצחנו את עצמנו היום, אין אף קבוצה בליגה שיכולה לנצח אותנו, הכל תלוי באיך שאנחנו מתכוננים למשחק".

האדומים עלולים לסיים את המחזור במקום השמיני אם הפועל חולון תפסיד לגלבוע/גליל והפועל אילת תנצח את מכבי ראשון לציון היום. הפועל תארח ביום חמישי את גלבוע/גליל, שעדיין לא ירדה לליגה השנייה ותסיים את העונה במשחק חוץ לא פשוט בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully