וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטפן קרי יוכתר כבר מחר כ-MVP של העונה ב-NBA

בארצות הברית מדווחים כי כוכב גולדן סטייט יקבל את הפרס לראשונה בקריירה בטקס לפני המשחק השני מול ממפיס, אחרי שעקף את ג'יימס הארדן. קרי: "לא יודע על זה כלום, אשמח מאוד אם כן"

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. GettyImages
הרווחת את זה ביושר, חביבי. קרי/GettyImages

גולדן סטייט וסטפן קרי התחילו אתמול (ראשון) ברגל ימין את סדרת חצי גמר המערב מול ממפיס עם ניצחון 86:101, אך זו לא הדחיפה המוראלית היחידה שכוכב הווריורס קיבל הלילה. על פי דיווחים ברשת ESPN, קרי נבחר ברוב קולות לשחקן המצטיין של העונה ויקבל את הפרס באופן רשמי בטקס מיוחד לפני משחק מספר 2 סדרה בין גולדן סטייט לממפיס, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי.

קרי סומן כבר לפני זמן מה כאחד הפייבוריטים לזכות בפרס היוקרתי העונה, והוזכר כמי שיתחרה עליו ראש בראש עם ג'יימס הארדן מיוסטון. לברון ג'יימס, ראסל ווסטברוק, אנתוני דיוויס וכריס פול הוזכרו גם הם, אך לא נראו כמו מועמדים רציניים בתקופה האחרונה.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
יחכה לפעם הבאה? הארדן/GettyImages

בעונתו השישית בליגה, סטפן קרי נמצא בכושר הטוב בחייו. יחד עם קליי תומפסון, שמשלים עמו ציוות מושלם שאף זכה לכינוי הידוע 'ספלאש ברארדס', הוא הוביל את גולדן סטייט לאחת מהעונות הטובות בתולדותיה, אותה סיימה במאזן הטוב בליגה בעונה הרגילה עם 67 ניצחונות לעומת 15 הפסדים בלבד. קרי היה הרוח החיה מאחורי העונה הקסומה של הווריורס, עם שורה סטטיסטית אדירה שכוללת 23.8 קודות, 7.7 אסיסטים ו-4.3 למשחק. מאז החל הפלייאוף נראה שקרי העלה הילוך, ובארבעת המשחקים הראשונים היה בלתי ניתן לעצירה עם 33.8 נקודות ו-7.3 אסיסטים לערב.

אם הדיווחים יתאמתו וקרי אכן יזכה בפרס, זו תהיה הפעם הראשונה עבורו, אחרי שהוזכר כמועמד בשתי העונות החולפות. כשנשאל על כך בתום הניצחון על ממפיס במשחק הראשון בסדרת חצי גמר המערב, בו קלע 22 נקודות, השיב קרי כי "באמת שאין לי מושג. קשה להפריד את עצמך מכולם כשאתה בזמן סדרת פלייאוף. אני מבין את הסיטואציה, אבל רק מנסה לשמור על פוקוס במשחק שלי. אם יתקשרו אליי מחר ויבשרו לי שזכיתי אהיה שמח, וזה יהפוך אותי לגאה מאוד, אבל כרגע אני רק מרוצה מהניצחון במשחק הראשון על ממפיס. מחר נתעורר ליום חדש ונראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully