וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך חזרה למקום השלישי, המבורג מעל הקו האדום

איברהימה טראורה קבע 1:2 לגלדבאך בברלין בדקה ה-85 והציב את קבוצתו במקום המוביל אוטומטית לליגת האלופות. גויקו קצ'אר העניק להמבורג 1:2 דרמטי על מיינץ בדקה ה-87 וסייע לה לברוח בתחתית

הייקו וסטרמן שחקן המבורג (ימין) עם רפאל ואן דר וארט. GettyImages
איזה ניצחון יקר/GettyImages

המחזור ה-31 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה המבורג להשיג ניצחון קריטי בחוץ עם 1:2 דרמטי במיוחד מול מיינץ. בשני, בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה למקום השלישי עם 1:2 בברלין על הרטה.

איברהימה טראורה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
27 נקודות מ-33 האחרונות לגלדבאך. איברהימה טראורה חוגג/GettyImages

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:1

הקבוצה של לוסיאן פאברה השיגה ניצחון חשוב בברלין ובעקבות התיקו של לברקוזן בשבת גם חזרה למקום השלישי, ממנו עולים אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. בדקה ה-11 בישל רפאל מצד שמאל למקס קרוזה שהמשיך בנגיעה פנימה והעלה את מנשנגלדבאך ליתרון, אבל תוך שתי דקות הגיעה התשובה של הרטה. סלומון קאלו נגח ראשון למשקוף ואל הריבאונד הגיע ולנטין שטוקר שנגח פנימה. גלדבאך תקפה ורק הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, עד שבדקה ה-85 היה זה המחליף איברהימה טראורה שסובב באלגנטיות ברגל שמאל והכניע את תומאס קראפט. גלדבאך עם רצף של 11 משחקים ללא הפסד, מתוכם ניצחה שמונה. כך מגיעים לצ'מפיונס ליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
מה אתה מתוסכל? ואן דר וארט/GettyImages

מיינץ - המבורג 2:1

ברונו לבאדיה בדרך להפוך לגיבור בקבוצה היחידה שמעולם לא ירדה מהבונדסליגה. המבורג של לבאדיה רשמה הישג ענק מבחינתה כשניצחה 1:2 בחוץ את מיינץ והשלימה זכייה בשש נקודות ברציפות, שבאו דווקא אחרי תקופה קשה במיוחד, בה לא כבשו אפילו שער אחד במשך חודשיים. בעקבות הניצחון עלתה HSV אל המקום ה-14 עם 31 נקודות וסיבכה במיוחד את התחתית (כפי שמופיע בטבלה למטה).

השער הראשון הגיע בדקה ה-37 כשהגבהה של הייקו וסטרמן מצאה דווקא את ראשו של יוליאן באומגרלטינגר, שנגח גבוה ודווקא לשערו שלו בדרך ל-0:1. המארחת הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-76 לאחר שמסירה של חיירו סמפיירו מצאה את יונוס מאלי והשחקן הצעיר והכישרוני בעט פנימה את ה-1:1. שער הניצחון הדרמטי של המבורג הגיע בדקה ה-87 כשלאחר שיוהאן דג'ורו השאיר כדור לגויקו קצ'אר, שבעט מ-18 מטר חזק לפינה וקבע 1:2 ושלוש נקודות יקרות להמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully