וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חוגג "אליפות קשה" לצ'לסי: "באנגליה קבוצות לא מנצחות 0:8"

מאמן הבלוז שלח עקיצה לליגה הספרדית: "יכולתי לאמן במקום שקל יותר לזכות בו בתארים". גם ג'ון טרי חוגג: "בשביל זה אני חי". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

one
ג'ון טרי, דידייה דרוגבה שחקני צ'לסי. GettyImages
טרי ודרוגבה חוגגים/GettyImages

צ'לסי עשתה הערב (ראשון) את מה שהיא עושה הכי טוב העונה: ניצחה 0:1 בבית את קריסטל פאלאס בזכות שער של אדן הזאר בדקה ה-45 אחרי שהשתלט על כדור חוזר מפנדל שנוי במחלוקת ונגח אותו פנימה. הבלגי הבטיח לבלוז את האליפות החמישית בתולדות המועדון כשהם שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-83, 16 יותר מארסנל, לה נותרו עוד חמישה משחקים עד סיום העונה.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג שער. AP
האליפות שוב כחולה. הזאר חוגג/AP

המספרים

* צ'לסי עלתה למקום השני בטבלת הזכיות באליפויות מאז הקמת הפרמיירליג ב-1992/3: מנצ'סטר יונייטד ראשונה עם 13 תארים, ארסנל שלישית עם 3, מנצ'סטר סיטי רביעית עם 2 ובלקבורן חמישית עם 1.

* זוהי האליפות החמישית של צ'לסי.

* הפנדל שהחמיץ אדן הזאר היה הראשון שהוא לא כובש בפרמיירליג, ועכשיו מאזנו עומד על תשעה מעשר בעיטות.

* זה היה משחק הפרמיירליג ה-96 של ז'וזה מוריניו כמנג'ר צ'לסי בסטמפורד ברידג', כשהמאזן שלו עומד על 75 ניצחונות, 20 תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. ההפסד היחיד היה דווקא מול סנדרלנד בבית באפריל 2014.

ג'ון טרי קפטן צ'לסי (אמצע) עם ססאר אספיליקווטה שחקן צ'לסי. AP
טרי ואספיליקווטה חוגגים, קורטואה שומר על קור רוח/AP

ז'וזה מוריניו החמיא לפרמיירליג, ושלח עקיצה קטנה לליגה הספרדית אותה עזב לפני שנתיים: "אני לא רוצה להשוות את האליפות הזו לעבר. אני יכול להגיד שהיה מאוד קשה, כי הפרמיירליג משתנה וכולן נהיות חזקות יותר, בליגה הזאת בלתי אפשרי להביס קבוצות 0:6 או 0:8. הכדורגל האנגלי הוא עדיין המועדף עלי, יכולתי להיות חכם יותר וכמו מאמנים אחרים לבחור קבוצות אחרות במדינות אחרות, בהן קל יותר לזכות בתארים, אבל בחרתי במקום בו קשה לזכות".

"אני מאוד שמח וגאה", הוסיף המנג'ר הפורטוגלי. "אני צריך מנוחה, אני עייף. סוף סוף אפשר לנשום לרווחה, להירגע וליהנות. מגיע לנו להיות אלופים. בעונה שעברה התחלנו לבנות משהו. כשהעונה החלה, וניצחנו משחק אחרי משחק, הרגשתי שאנחנו מוכנים. האופי במשחקים המכריעים הכריע. היה לנו קל מה שצריך כדי לזכות באליפות".

מנגד, מאמן מנצ'סטר סיטי שלח עקיצה קטנה לצ'לסי, כשאמר אחר ניצחון קבוצתו היום: "צ'לסי אולי הייתה העונה יותר עקבית ויציבה, אבל אל תשכחו איך אנחנו זכינו בתואר בשנה שעברה, כשכבשנו 115 גולים בעונה, 101 גולים בליגה, אני מעדיף לזכות באליפות בדרך הזאת".

בלם צ'לסי ג'ון טרי: "לא ייאמן, עבדנו כל כך קשה כדי להגיע לאליפות. היינו קצת עצבניים, אבל אני שמח שהצלחנו לעשות את זה בסיום. אנחנו מרגישים נהדר, יש לנו שחקנים נהדרים, מנג'ר נהדר וזה הגיע לנו. התואר הראשון הוא מיוחד מאוד וכשאתה זוכה בתואר שוב אחרי כמה שנים, זה מתוק במיוחד. עבדנו כל כך קשה, בשביל זה אני חי - מאז שהייתי מביא כדורים וקמע ואז קפטן במועדון הזה. זה מיוחד מאוד בשבילי".

בנוסף, טרי דיבר על מותה של אשתו של ריו פרדיננד והביע תנחומים. כזכור, לפני מספר שנים הייתה תקרית בין טרי לאחיו של ריו פרדיננד, אנטון, כשבלם הבלוז התבטא כלפי בלם ק.פ.ר דאז בצורה גזענית במהלך משחק. "בשם כולם בצ'לסי, אנחנו רוצים לשלוח את תנחומינו לריו פרדיננד ולמשפחתו".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
אוהב את האתגר. מוריניו/רויטרס

ססק פברגאס, שזכה באליפות הראשונה באנגליה, אמר: "חיכיתי הרבה זמן לזה, ויש תחושת הקלה, זה משהו שאתה רוצה לזכות בו לפני סיום הקריירה. אני גאה מאוד ושמח. כאן תמיד יש את הלחץ לנצח ואני אוהב את הלחץ הזה, בגלל זה אנחנו קבוצה מצוינת".

דידייה דרוגבה: "האליפות הזו מתוקה מאוד. אני מאושר להיות חלק מזה, אבל צ'לסי היא גדולה ממני והיא תמיד תהיה קבוצה גדולה. זה מיוחד לזכות באליפות בסטמפורד ברידג', זו הפעם השלישית שאני זוכה פה באליפות וזה מדהים, האוהדים מדהימים, הם הכי טובים שיש. עכשיו אני רוצה רק לחגוג וליהנות.

צפו בחגיגות של צ'לסי בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully