וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה למקום הראשון

האלופה ניצחה 0:2 את נאנט בחוץ משערים של קבאני (3) ומטוידי (31), והחזירה את יתרון שלוש הנקודות על פני ליון. מונאקו ניצחה 1:4 בבית את טולוז והגדילה את יתרונה ממארסיי לחמש נקודות. ליל הורידה את לאנס

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
בכושר מצוין. ברנרדו סילבה/AP

פריס סן ז'רמן חזרה הערב (ראשון) לפסגת הליגה הצרפתית אחרי ניצחון חוץ נאה 0:2 על נאנט בסיום המחזור ה-35. עוד קודם לכן, לאנס ירדה לליגה השנייה אחרי עונה אחת, בעקבות הפסד 3:1 בדרבי לליל. מונאקו התבססה במקום השלישי עם 1:4 על טולוז.

נאנט - פריס סן ז'רמן 2:0

אלופת צרפת חזרה למקום הראשון עם שלוש נקודות יתרון על פני ליון, אחרי שניצחה בפעם העשירית ברציפות את נאנט. המארחת לא ניצחה את פריס סן ז'רמן מאז אוקטובר 2004, וכבר בדקה השלישית נכנעה לאדינסון קבאני, שקיבל כדור מגרגורי ואן דר ויל וחגג את החמישי שלו בארבעת המחזורים האחרונים. זלאטן איברהימוביץ', שסיים לרצות את עונש ארבעת משחקי ההרחקה שלו וחזר להרכב, סיפק רגע קסום בדקה ה-31 עם מסירה בין רגליו של אוסקר ויסקארונדו, שהפכה לבישול נהדר לבלס מטוידי.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
קבאני חוגג, הערב/רויטרס

מונאקו - טולוז 1:4

סגנית האלופה השלימה שלושה חודשים ללא הפסד בליגה ופתחה שוב פער של חמש נקודות על פני מארסיי במאבק על המקום הרביעי. ברנרדו סילבה הפורטוגלי כבש את השמיני שלו העונה בדקה התשיעית, עם בעיטה חזקה שהכניעה את עלי אהמדה. מרטין ברייתווייט הדני השווה בדקה ה-24, אבל פנדל של אנתוני מרסיאל בדקה ה-45 ונגיחה אדירה ודי נדירה של ז'ואאו מוטיניו בדקה ה-56 הבטיחו את שלוש הנקודות ללאונרדו ז'ארדים. ואלר ז'רמן חתם בתוספת הזמן. טולוז רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

ליל - לאנס 1:3

המארחת קיבלה יריבה בהזמנה כדי להתאושש מהשישייה שספגה בפארק דה פראנס בשבוע שעבר, ושימחה את אוהדיה כאשר שלחה את היריבה לאנס בחזרה לליגה השנייה בעזרת ניצחון בדרבי. לאנס דווקא הובילה משער מפתיע של פאבלו צ'באריה הארגנטינאי בדקה ה-24, אבל סופיאן בופאל השווה בפנדל בדקה ה-41, המגן ג'יבריל סידיבה הפך בדקה ה-74 והמחליף הבלגי דיבוק אוריגי חתם בתוספת הזמן. ליל במקום השמיני עם 53 נקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully