וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רמי גרשון וגנט בפסגה הבלגית, שער לאלחמיד בדרבי

שער עצמי סידר לגנט 0:1 בחוץ על קורטרייק והיא עקפה את ברוז' בדרך לפסגה, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. חאתם עבד אלחמיד נכנס כמחליף וצימק בהפסד 3:1 של דינמו בוקרשט לסטיאווה

עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
יישאר ככל הנראה בבונדסליגה השנייה. עומר דמארי/GettyImages

רמי גרשון שיחק הערב (ראשון) 90 דקות בניצחונה החשוב של גנט 0:1 בחוץ על קורטרייק, קבוצתו לשעבר. הבלם שוב עזר לקבוצתו לשמור על שער נקי ושלוש הנקודות, שהושגו בזכות שער עצמי של מקסים שאנו (65), סייעו לגנט לחלוף על פני קלאב ברוז' שהפסידה אמש לסטנדרד ליאז'. כעת לגנט 42 נקודות ולברוז' השנייה 41, כשלסיום הפלייאוף בליגה הבלגית נותרו עוד ארבעה מחזורים בלבד. קני סייף ישב על הספסל ולא שותף בשורות גנט.

* עומר דמארי ור.ב. לייפציג נפרדו כמעט סופית מחלום העלייה לבונדסליגה, בעקבות הפסד 1:0 בחוץ לסט. פאולי מהתחתית. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, אבל 45 הדקות שלו על המגרש הותירו אותו ללא שער בליגה הגרמנית השנייה מאז המעבר מאוסטריה וינה. לנארט תאי הכריע את המשחק עבור המארחת בדקה ה-45. לסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים, כשכרגע שש נקודות ועוד שתי קבוצות מפרידות בין לייפציג ודרמשטאט השלישית.

* חאתם עבד אלחמיד כבש את שערו השני בליגה הרומנית, הפעם בדרבי המטורף של בוקרשט, בו הפסידה קבוצתו דינמו 3:1 לסטיאווה. אלחמיד נכנס בדקה ה-76 והבקיע בדקה ה-16 של תוספת הזמן, לאחר שהמשחק החם הופסק.

* השוער רם שטראוס שיחק 90 דקות ונכנע פעמיים בהפסד 2:1 של סלאמינה לאתניקוס בפלייאוף התחתון בקפריסין.

* אייל גולסה נותר על הספסל ולא שותף ב-0:1 של פאוק סלוניקי על לבדיאקוס בליגה היוונית. פאוק חזרה למקום השני.

* ניסו קפילוטו ישב על הספסל ולא שותף בהפסד של סנט גאלן 1:0 בבית לסיון.

* ציריך, ללא אבי ריקן המורחק, הפסידה 1:0 בבית ליאנג בויז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully