וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הביסה 0:3 את מילאן, רומא ניצחה 0:2 את גנואה

הרוסונרי האומללים ספגו הפסד שלישי ברציפות, כשספגו מרגליהם של מארק האמשיק (71), גונסאלו היגואין (74) ומאנולו גביאדיני (76). הג'אלורוסי ניצחו ועברו את לאציו, שסיימה ב-1:1 מול אטאלנטה

פיליפו אינזאגי מאמן מילאן. AP
פיפו אינזאגי ודאי אומר לעצמו: "רק שתיגמר העונה הזו כבר"/AP

אחרי הניצחון של יובנטוס על סמפדוריה, שהבטיח לגברת הזקנה זכייה נוספת באליפות, המחזור ה-34 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. במשחק שפתח את היום רומא גברה 0:2 על גנואה ועלתה למקום השני, כאשר אטאלנטה עזרה לה לשמור עליו כשכפתה 1:1 על לאציו שירדה למקום השלישי. פיורנטינה חמישית אחרי 1:3 על צ'זנה, שהתקרבה עוד צעד לירידה. מילאן שוב הובכה כשהובסה 3:0 על ידי נאפולי.

seperator

רומא - גנואה 0:2

הג'אלורוסי אמנם לא יזכו באליפות העונה, אך נותר להם מאבק חשוב לא פחות על המקום בליגת האלופות, כשכרגע הם שוב ביתרון על פני לאציו. בזכות הניצחון העלתה רומא את מאזנה ל-64 נקודות, עקפה את הביאנקוצ'לסטי שמעדו והתבססה במקום השני, המוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. החבורה של רודי גרסיה המשיכה במגמת השיפור מהשבועות האחרונים, ואחרי שקטעה רצף של שלושה מחזורי ליגה ללא ניצחון עם 0:3 על ססואולו בשבוע שעבר, השיגה ניצחון נוסף מול יריבה חזקה עוד יותר.

מתיאה פרין הספיק להדוף בעיטה מסוכנת של ראג'ה נאינגולן מחוץ לרחבה בדקה ה-25, אך כעבור עשר דקות נכנע לבעיטה של סיידו דומביה, שמצא את הרשת משחק שני ברציפות אחרי שגיאה חמורה בהגנת גנואה. עמוק בתוך תוספת הזמן אלכסנדרו פלורנצי קבע את תוצאת המשחק עם חטיפה בחלק המגרש של רומא ודהירה שהסתיימה בטיל לרשת של פרין, שקבע 0:2.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן רומא סיידו דומביה. AP
כובש משחק שני ברציפות. דומביה/AP

נאפולי - מילאן 0:3

עולם כמנהגו נוהג. אחרי שהפסידו 4:2 לאמפולי במחזור האחרון, במה שקטע רצף של שלושה ניצחונות, חזרו הנאפוליטנים לנצח הערב עם 0:3 מול מילאן האומללה, שרשמה הפסד שלישי ברציפות ונותרה במקום העשירי. נאפולי חזרה למקום הרביעי והיא ארבע נקודות מלאציו השלישית ומהמקום במוקדמות ליגת האלופות.

נאפולי קיבלה פנדל כבר אחרי דקה אחת כשמאתיה דה שיליו ביצע עבירה ברחבה וגם ספג כרטיס אדום. גונסאלו היגואין בעט את הפנדל ונעצר אצל דייגו לופס. הקבוצה של רפא בניטס הפעילה לחץ כבד על מילאן ובדקה ה-71 השיגה את השער הראשון. מארק האמשיק הגיע ראשון לכדור שחזר מהגנת נאפולי והסלובקי המצוין בעט מ-18 מטר פנימה את ה-0:1. השני הגיע כעבור שלוש דקות כשהיגואין בעט פנימה אחרי מסירה של דריס מרטנס וזה 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-76 והפעם זה היה מאנולו גביאדיני, שבעט פנימה את ה-0:3.

מארק האמשיק שחקן נאפולי. AP
האמשיק ונאפולי חגגו על מילאן/AP

אטאלנטה - לאציו 1:1

אדי רייה, מאמן לאציו לשעבר, מנע מהאקסית לחזור למקום השני, כשקבוצתו הנוכחית השיגה עוד נקודה בדרך להבטחת הישארות. הבלם בן ה-37 ג'וזפה ביאבה, גם הוא אקס לאציו, נגח לרשת של פדריקו מארקטי בדקה ה-49, אבל מרקו פרולו השווה במספרת נפלאה כשהמשיך הגבהת כדור קרן של דנילו קטלאדי בדקה ה-77.

משחקים נוספים:

פיורנטינה - צ'זנה 1:3
לפיורנטינה: יוסיפ איליצ'יץ' (31 בפנדל ו-35), אלברטו ג'ילארדינו (56). לצ'זנה: אלחנדרו רודריגס (59)

ורונה - אודינזה 1:0
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (62)

אינטר - קייבו 0:0

עדכון ראשון: 17:52

מרקו פארולו שחקן לאציו (משמאל) מול מאוריסיו פינייה שחקן אטאלנטה. AP
כבש שער יפהפה. מרקו פרולו, משמאל, מול מאוריסיו פינייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully