וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מיקי גורקה חתם לעונה נוספת

3.5.2015 / 13:47

מאמן הקבוצה מהשרון, שהחליף במהלך העונה הנוכחית את מולי קצורין, קיבל קרדיט מההנהלה וימשיך גם בעונה הבאה: "המועדון הפך להיות הבית השני שלי, אתן את כל כולי עבור ההצלחה שלו"

one

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של מיקי גורקה לעונה הבאה, עם אופציה של הקבוצה להארכת החוזה לשתי עונות נוספות. מאז שמונה גורקה לתפקיד המאמן במהלך העונה הנוכחית לא הודיעה הקבוצה על מינויו באופן רשמי עד לסיום העונה, ולא היו דיבורים על הארכת חוזהו, אך דווקא כעת, כשנראה שהסיכוי של הרצליה לתפוס את המקום השמיני שמוביל לפלייאוף הוא לא גבוה, בחרו במועדון לבצע את המהלך.

"אני שמח להישאר בבני הרצליה, זה מקום שהפך להיות הבית השני שלי וזו הרגשה טובה להמשיך לעונה הבאה", אמר גורקה בהודעה לעיתונות שהוציא המועדון, "אני רוצה להודות למשפחת רקנאטי, לאלדד אקוניס ולכל ההנהלה שהביעו את אמונם בי ותמכו בי. אתן את כולי להצלחת המועדון".

מיקי גורקה מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הצהרת אמון. גורקה/ברני ארדוב

גורקה בן ה-42 החל את העונה הנוכחית כעוזרו של מולי קצורין, ובמחזור ה-18 פוטר המאמן הותיק אחרי תבוסה ביתית להפועל תל אביב. בקבוצה שקלו להחתים מאמן עד לסיום העונה אך אפשרו למאמן הצעיר, שאימן בעבר את עירוני נהריה למשחק אחד ופתח את עונת 2011/12 כמאמן מכבי חיפה, להדריך את הקבוצה במשחק החוץ בגן נר, ולאחר שהשיג ניצחון מרשים המשיך בתפקיד. גורקה הוביל את הרצליה לשבעה ניצחונות ב-12 משחקים, וכעת גם קיבל את הקרדיט לעונה הבאה.

הרצליה ממוקמת כעת במקום התשיעי בטבלה, מרחק של משחק וחצי מעירוני נס ציונה השמינית. אם יריבתה של הרצליה תנצח הערב את הפועל תל אביב, יהיה על הקבוצה מהשרון לנצח את הפועל ירושלים מחר כדי לשמור על סיכוי להכנס לפלייאוף. עד לסיום העונה תארח הרצליה את הפועל ירושלים והפועל תל אביב ותתארח בחולון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully