וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל מתוסכל: "אתם חושבים שאני אלוהים, אבל אני לא"

אחרי שלושה הפסדים רצופים, יונייטד רחוקה רק ארבע נקודות מליברפול. המאמן ההולנדי מחכה שההתקפה תתאפס, ובוחן את הבאתו של סמיר הנדנוביץ' במקרה שדה חאה יעזוב לריאל מדריד

שחקני מנצ'סטר יונייטד כריס סמולינג, אנטוניו ולנסיה. GettyImages
לא הסתדרו. ולנסיה וסמולינג/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד כבר הייתה במקום השני בפרמייר ליג, אבל שלושת ההפסדים הרצופים שלה הביאו אותה למרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגה האירופית, ולואי ואן חאל יודע שהקבוצה שלו נקלעה למרוץ עכברים עם ליברפול.

"אני יודע שזה המצב, ואני יודע שהשחקנים יודעים שזה המצב", אמר אתמול ואן חאל לאחר המשחק, "זה בידיים של השחקנים שלי. אנחנו במרחק ארבע נקודות, וזה קצת יותר קשה עכשיו. אנחנו צריכים לשמור על הביטחון העצמי שלנו, ולסיים את הסיפור הזה".

יונייטד לא כבשה בשלושת ההפסדים האחרונים, מול צ'לסי, אברטון ו-ווסט ברומיץ'. ואן חאל, שלרשותו עמדו במשחקים ואן פרסי, די מריה, פלקאו, רוני ופלאיני, הגיב: "אתם חושבים שאני אלוהים, אבל זה לא ככה. כשאנחנו שולטים בכדור וקבוצות מתגוננות נגדנו, בבית ובחוץ, עלינו לשפר את הסיומת מול השער, וזה מה שחסר לנו. לזה אתה מצפה כשקבוצות מחנות את האוטובוס".

במקביל, יונייטד בוחנת את אפשרות צירופו של שוער אינטר סמיר הנדנוביץ', למקרה שדויד דה חאה יעזוב לריאל מדריד. הסלובני בן ה-30 מסיים חוזה במדי הנראזורי בקיץ הבא, אך באינטר יתקשו להעלות את שכרו לאור כוונתם לחזק את הקבוצה בשחקנים כמו יאיא טורה וסטבן יובטיץ'. ריאל מדריד עצמה בוחנת את אפשרות הבאתו של הנדנוביץ', אם דה חאה יעדיף להישאר באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully