וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה התבססה במקום הרביעי עם 1:3 על אייבר

אחרי ההפסד של סביליה לריאל, אוטאמנדי, פארחו ואלקאסר סידרו לעטלפים ניצחון ביתי ופער של שלוש נקודות במאבק על המקום הרביעי. גרנאדה ניצחה 1:2 בחוץ את חטאפה והשאירה לעצמה סיכוי לשרוד

שחקני ולנסיה חוגגים, דני פארחו (שני משמאל). GettyImages
עונת שיא. דני פארחו/GettyImages

שישה ימים לפני ביקורה בסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד, ולנסיה ניצלה את העזרה שקיבלה מהבלאנקוס עם ניצחון בסביליה והתבססה במקום הרביעי בזכות 1:3 ביתי על אייבר. בתחתית, גרנאדה חזרה לחיים עם 1:2 במגרשה של חטאפה והתקרבה עד כדי שלוש נקודות מחוף מבטחים. אלצ'ה ניצחה 1:2 במלאגה, אספניול וראיו וייקאנו נפרדו ב-1:1.

ולנסיה - אייבר 1:3

העטלפים ניצלו את הפסדה של סביליה ופתחו פער של שלוש נקודות בקרב על המקום הרביעי. הבלם המצוין ניקו אוטאמנדי נגח את הרביעי שלו העונה (כמו שותפו למרכז ההגנה שקודראן מוסטפי) אחרי הכנה של המגן השמאלי חוסה גאיה בדקה ה-25. הקפטן דני פארחו, בעונת השיא בקריירה, כבש את ה-12 שלו בליגה עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה ברגל של שחקן אורח והכניעה את צ'אבי אירורטה בדקה ה-56. אייבר לא איימה על יתרונה הברור של ולנסיה , ספגה את השלישי מרגלי פאקו אלקאסר בדקה ה-71 (בריבאונד אחרי כדור חופשי של פארחו לקורה) ושש דקות לסיום רק המתיקה את הגלולה עם שער של המחליף מיקל ארואבארנה, שהרס לדייגו אלבס את המאזן אחרי 677 דקות ללא ספיגה במסטאייה. המפסידה מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד.

משחקים נוספים:

חטאפה - גרנאדה 2:1
לחטאפה: פדרו לאון (45). לגרנאדה: יוסף אל עראבי (14 בפנדל ו-59)

מלאגה - אלצ'ה 2:1
למלאגה: חאבי גרה (90). לאלצ'ה: ג'ונתאס (29), מריו פשאליץ' (89)

אספניול - ראיו וייקאנו 1:1
לאספניול: הקטור מורנו (80). לראיו: אמיליאנו אינסואה (29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully