וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "הסוכן שלי לא כאן כדי להפעיל לחץ על מכבי תל אביב"

מאמן הצהובים הסביר מה פשר הביקור של סוכנו בישראל לפני המשחק מול מכבי חיפה (ב', 20:55, ער' 1): "כבר הרבה זמן הוא רוצה לבוא". טיבי תוקף: "אנחנו ראויים ליותר הערכה, הליגה לא נחלשה"

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
עוד צעד בדרך לאליפות? פאקו/קובי אליהו

מכבי תל אביב תנסה לעשות עוד צעד בדרך להבטחת האליפות השלישית, כאשר תתארח מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-32 בפלייאוף העליון אצל החמישית בטבלה, מכבי חיפה. הצהובים ניצחו את הירוקים בכל ארבעת המפגשים העונה ולא הפסידו להם מאז דצמבר 2012. הם ביתרון שבע נקודות על פני קרית שמונה ועשר על פני באר שבע כרגע וינסו להפגין יכולת טובה יותר מאשר הציגו בחצי גמר גביע המדינה, כאשר מולם יתייצב כמובן האקס אלירן עטר.

"לא אהבתי את הצורה ששיחקנו מול נצרת, אבלו לקחנו אחריות על התצוגה שלנו, ניתחנו אותו ובמהלך הימים האחרונים עבדנו על הליקויים", אמר המאמן בפתח דבריו. "במחצית הראשונה לא הצלחנו להניע את הכדור מאחור כמו שרצינו, אבל זה חלק מהמשחק".

על מכבי חיפה: "תמיד אפשר להפתיע את היריבה, אבל אנחנו לא קבוצה שמשתנה לפי היריבה, אלא אחת שמשחקת את הכדורגל שלנו. יכול להיות שהם יפתיעו אותנו, אי אפשר לדעת, אבל אנחנו נגיע מוכנים. במשחק האחרון הם החליפו שחקנים בהתקפה וננסה לראות איך נעשה את ההתאמות לזה. יש כאן יריבות בין הקבוצות, וזה בסדר שיש יריבות אבל צריך לזכור לכבד את היריב שלך".

פאקו הוסיף: "המחשבה שלי היא רק על ההווה. למרות הפער, הכל יכול להשתנות. הקבוצה מפוקסת, אני לא רואה שאננות וזה חשוב מאוד בשבילי. אני חושב שבחודש אפריל ב-80 אחוז מהמשחקים אני מרוצה מהדרך שלנו בתקופה האחרונה".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עונה לכולם. טיבי/קובי אליהו

על הביקור של סוכנו בישראל: "הסוכן שלי תמיד שאל אותי איך בארץ ואמרתי לו שמאוד כדאי לו לבוא. הוא בארץ והיום יטייל בירושלים ומחר יבוא למשחק כנראה. הסיבה המקורית שהוא הגיע היא לא כדי להיפגש עם ג'ורדי. אף אחד לא לוחץ על אף אחד. אני לא לחוץ והמועדון לא לחוץ ממני, כי אני יודע ומכבי יודעת שלא משנה מה יהיה פה, טוב לי. תמיד יהיו הזדמנויות, אבל אני והמועדון מרוצים ביחד. כשנצטרך לדבר על הדברים במועד הנכון, נדבר עליהם. אני נהנה מכל דקה שלי במכבי".

איתן טיבי הוסיף: "נשארו עוד חמישה משחקים. אין ספק שהמשחק הקרוב הוא חשוב עבורנו לקראת התואר. מקווים לחגוג את האליפות כמה שיותר מהר. אני חושב שמכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל אני לא מסתכל על חיפה. הרצון שלנו זה לזכות כמה שיותר מהר וטוב".

על ההבדלים בין הסגל של העונה הנוכחית לעונות קודמות: "אני חושב שכל שנה יש מכבי שונה. הפעם אנחנו עושים מה שלא עשו פה קודם, לקרוא תיגר על כל תואר אפשרי, ואי אפשר להגיד שאנחנו פחות טובים. עשינו התקדמות גדולה השנה. עוד מוקדם לחשוב על ליגת האלופות. צריך להשיג את המטרות הנוכחיות ורק אחרי לדבר על העתיד".

על היכולת שלו באופן אישי: "יש לי מאמן וצוות שהוא מספיק מיומן כדי להעיד אם ההגנה טובה או לא. אני חושב שהשנה ההגנה שלנו היא לא טובה, אלא מצוינת. להיות בדרך לאליפות שלישית זה לא מובן מאליו, ונרצה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אני חושב שאנחנו ראויים ליותר הערכה. המאזן מדבר בעד עצמו וזו התשובה הטובה ביותר לכל מי שחושב אחרת. עד לא מזמן כולם דיברו שבאר שבע וקרית שמונה מועמדות איתנו לתואר. הליגה לא נחלשה, אלא מכבי התחזקה. כל אדם ראוי לשכר תמורת העבודה. כשחקני מכבי, נעשה הכל כדי לעזור לשחקני נתניה כקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully