וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין בעקבות המקום השביעי: "נגיע לנצח גם את הפועל עכו"

3.5.2015 / 9:01

לאחר התיקו מול מ.ס אשדוד, מוחמד גדיר רוצה להיפרד עם ראשות הפלייאוף התחתון. גורם בהנהלת המועדון: "החזקנו מעמד בקשיים אדירים, העירייה מנסה לקזז את הכספים שהובטחו לנו"

one

בבני סכנין חגגו אתמול (שבת) את העפלת הקבוצה למקום השביעי, לאחר התיקו 1:1 מול מ.ס. אשדוד, שהמשיך רצף איכותי של חמישה משחקים ללא הפסד בפלייאוף התחתון בקבוצה לא אהבו לשמוע את הדיבורים שהשחקנים לא יילחמו, ויאפשרו למ.ס. אשדוד המסובכת בקרבות הירידה לנצח. לפני המשחק דיברו השחקנים ביניהם, ואמרו שיעשו הכול כדי לא להפסיד. בסופו של דבר, אנשי המועדון היו מרוצים מאוד מכך שהמשחק הסתיים בתוצאה שהוכיחה את כשרותו. "כל אלו שניסו לרמוז שלא נילחם צריכים לזכור שיש לנו מטרות משלנו", אמר גורם בסכנין, "גם מול הפועל עכו, במחזור האחרון, נגיע כדי לנצח".

מוחמד גדיר, שכבש אתמול את שערו ה-15 העונה בליגה, ממשיך לסחוט מחמאות, ובסכנין מבינים שהסיכויים שימשיך בעונה הבאה קלושים. גדיר, ששייך למכבי חיפה, צפוי לעזוב לאחת הקבוצות הגדולות בארץ או לאירופה. "התוצאה שיקפה את מה שהיה במשחק" אמר גדיר בסיום המשחק, "המטרה שלנו היא לסיים במקום השביעי, ונעשה הכל כדי לעמוד בה".

בינתיים במועדון ממשיכים לחכות לכסף מעיריית סכנין, וגורמים בהנהלה זועמים על אנשי העירייה וטוענים שאלו מנסים לדחות את התשלום לסיום העונה, כדי לקזז חלק מהכספים שהבטיחו. "החזקנו מעמד בקשיים אדירים", אמר גורם בהנהלה, "קיבלנו רק מחצית מהכסף שהובטח מקטאר, וחסר לנו הרבה מאוד כסף מהעירייה. אנחנו מקווים לקבל את הכסף משני המקורות, ומחכים לתשובה מהקטארים לגבי התמיכה בעונה הבאה".

קפטן בני סכנין מוחמד גדיר. מגד גוזני
הסגן של זהבי. גדיר, אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully