וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאיות טוענות: מייוות'ר מנע את כניסתנו לקרב המאה בגלל שדיווחנו על האלימות שלו

העיתונאיות הבכירות רייצ'ל ניקולס מ-CNN ומישל בידל מ-ESPN צייצו שאישור הכניסה שלהן לקרב בוטל על ידי אנשיו של מייוות'ר, וזאת מאחר שהתמקדו בעברו האלים נגד נשים

פלויד מייוות'ר באירוע השקילה. AP
לא סולח, לא שוכח. מייוות'ר/AP

שתי עיתונאיות ספורט בכירות בארה"ב טענו הערב (שבת) שנציגיו של פלויד מייוות'ר ניסו למנוע מהן להגיע לקרב הגדול שלו מול מני פאקיאו, ולטענתן המהלך נעשה בעקבות ביקורת פומבית שלהן על העבר האלים של מייוות'ר נגד נשים.

רייצ'ל ניקולס מ-CNN ומישל בידל מ-ESPN אמרו שאנשיו של מייוות'ר ניסו לבטל להן את האקרדיטציה לקרב ולא הרשו להן להיכנס לאולם בלאס וגאס. "לא אהיה בקרב", צייצה ניקולס, "האנשים של מייוות'ר אמרו למפיק שלי שאישור הכניסה שלי בוטל". בידל צייצה ש"גם לי וגם לה נאסרה הכניסה מהארינה על ידי המחנה של מייוות'ר". לאחר מכן דווח כי HBO הצליחה לאשר מחדש את האישור של בידל, אבל היא כבר חזרה לביתה אחרי ש"שמעה שהוא בוטל".

בספטמבר 2014 ניקולס ראיינה את מייוות'ר, בשבוע שבו שחקן הפוטבול ריי רייס צולם מכה את אשתו והושעה על ידי ליגת ה-NFL. היא עימתה אותו עם השאלות הקשות, על כך שחמש נשים טענו שהכה אותן, כולל פעם אחת ליד הילד המשותף שלהם. גם בידל התייחס לא פעם לנושא, ובשנה שעברה התנצלה בפני קוראיה וצופיה על כך שלאורך השנים לא דיווחה על העבר האלים של מייוות'ר וש"לא ידעתי כמה נוראי העבר שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully