וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי: "הגוף כואב מעבודה קשה, אבל הלב שמח"

סגנית אלופת העולם חגגה מדליה ראשונה לשנת 2015 למרות שנפצעה במהלך היום: "הרבה דברים לא הסתדרו, אבל זה מוכיח לי המון". בולדר שזכתה בזהב: "גאה ומאושרת לייצג את ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכיוון הנכון לריו. ג'רבי ובולדר עם מאמן הנבחרת, שני הרשקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל בג'ודו, גברים ונשים, הוכיחה פעם נוספת אתמול (שבת) עד כמה היא עמוקה. אחרי מדליית הארד של גולן פולק ביום שישי בתחרות הגרנד פרי בזאגרב, הצטרפו שלוש מדליות נוספות בשבת כשבראשן עמדה העולה החדשה מהולנד, לינדה בולדר, שחגגה עם הזהב במשקל של עד 70 ק"ג. אליה הצטרפה סגנית אלופת העולם, ירדן ג'רבי, שאמנם נפצעה אבל זה לא הפריע לה לסיים עם ארד ב-63 ק"ג, וגם בגברים הצטרפה מדליה נוספת כאשר שגיא מוקי חגג עם ארד ב-73 ק"ג.

בולדר שנכנסה היטב לעניינים מאז שהפכה לישראלית השלימה זכייה שנייה ברציפות במדליית זהב ושלישית בסך הכול (השיגה זהב בסמסון וארד בטביליסי). בולדר חתמה את התחרות עם ארבעה ניצחונות שבהן היא השיגה שלושה איפונים, ווזארי אחד ושני יוקו. "אני שמחה מאוד על הזהב השני ברציפות עבור ישראל. אני גאה ומאושרת לייצג את ישראל בהצלחה ומקווה להמשיך במומנטום הזה", ציינה בולדר.

עבור ג'רבי הייתה זו מדליה ראשונה לשנת 2015 אחרי שמוקדם יותר השנה הג'ודוקא הבכירה של ישראל הודחה בקרב הראשון שלה בתחרות בטביליסי. ג'רבי נפצעה במהלך הקרב שלה מול מריאנה מיסקוביץ', דיממה, אבל המשיכה להתחרות וסיימה במקום השלישי. המעניין בקטגוריית 63 ק"ג היא שגם אלופת העולם הצרפתיה קלריס אגבגננו רשמה הפסד, כאשר היא נוצחה בגמר על ידי הסלובנית המבטיחה טינה טרסטנייק, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה. בכל מקרה, באשר לג'רבי עדיין לא ברור האם היא תתחרה בסוף השבוע הבא בגרנד סלאם באקו, והחלטה בעניין תתקבל ביומיים הקרובים.

לינדה בולדר זכתה בזהב, ג'רבי ומוקי בארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חש בטוב במהלך היום וסבל מעייפות. מוקי חוגג ארד עם אורן סמדג'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'רבי, שלא חשה בטוב במהלך כל יום התחרות זכתה למחמאות מראשי הנבחרת. מאמן הנבחרת ומאמנה האישי, שני הרשקו, אמר: "בצבא מקבלים צל"ש על ימים כאלו. היא הייתה גיבורה אמיתית כי צריך לדעת לנצח גם בימים כאלו". ג'רבי עצמה סיפרה: "אחרי יום לא פשוט והרבה דברים שלא הסתדרו, הצלחתי לזכות במדליה גם בדרך הזו וזה מוכיח לי המון. כל הגוף כואב כרגע מעבודה קשה, אבל הלב שמח וזה הכי חשוב. תודה לכל מי שליווה אותי היום ולספונסרים שלי, אלטשולר שחם, מלאנוקס וכ.א.ל". הרשקו סיכם את ההופעה של הבנות, ואמר: "אני גאה מאוד בלינדה ובירדן. ירדן הצליחה לזכות במדליה בקטגוריה קשה מאוד וביום לא פשוט. זה לא מובן מאליו. לינדה ממשיכה ברצף הניצחונות וממקמת את עצמה בטופ העולמי. יש לישראל שתי ספורטאיות מהטובות בעולם, והפנים קדימה להמשך התחרויות".

בגברים, שגיא מוקי אמנם סיים עם טעם מעט חמוץ אחרי ההפסד לפייר דופראט הצרפתי, מדליסט הארד מאליפות אירופה לפני שנתיים, אבל הוא החזיר לעצמו את החיוך עם מדליית הארד היוקרתית אחרי ניצחון על אלוף אירופה המכהן, דקס אלמונט ההולנדי. בסך הכול השיג מוקי שני איפונים במהלך היום ו-ווזארי אחד. מאמן הנבחרת ומאמנו של מוקי, אורן סמדג'ה, אמר: "בהמשך לזכיות מאתמול של גולן פולק במדליית הארד והמקום החמישי של ברוך שמאילוב, שגיא מוקי ניצח את אלוף אירופה והמדורג מספר 1 בעולם בקרב קשה במיוחד על מדליית הארד. שגיא לא הרגיש טוב לכל אורך התחרות וסבל מעייפות. אני שמח שגם כשהוא לא במיטבו, הוא הצליח לזכות במדליית הארד ולנצח את הספורטאים בטופ העולמי". היום תינעל התחרות כאשר הישראלים שיעלו על המזרן הם לי קוכמן (90 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully