וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לינדה בולדר זכתה בזהב בזאגרב, מדליות ארד לג'רבי ומוקי

יום מוצלח למשלחת הישראלית בגרנד פרי זאגרב: בולדר רשמה הישג מרשים במשקל עד 70 ק"ג, ג'רבי (63 ק"ג) הסתפקה בארד מבית הניחומים אחרי שנעצרה בחצי הגמר. גם מוקי הביא מדליה (73 ק"ג)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. לינדה בולדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינדה בולדר חתמה שבת מוצלחת לנבחרת הג'ודו הישראלית בגרנד פרי זאגרב, כשקטפה את מדליית הזהב בקטגוריה עד 70 ק"ג. בולדר עלתה אוטומטית לסיבוב השני, ניצחה יריבה בריטית ולאחר מכן הדיחה תוך 33 שניות את יריבתה הקרואטית כדי להתקדם לחצי הגמר, בו ניצחה את הגרמנייה דידריך סאונדרה. בגמר היא התמודדה עם סאלי קונוויי, עוד בריטית, ואחרי שהשיגה יוקו סגרה את הקרב בעזרת איפון, אחרי קצת יותר מדקה.

ירדן ג'רבי זכתה לפני כן במדליית ארד בגרנד פרי בזאגרב, בתחרות בה נמנע מפגש פיקנטי בינה לבין אליס שלזינגר המייצגת את בריטניה. בחצי הגמר (משקל עד 63 ק"ג) פגשה ג'רבי את טינה טרסטניאק הסלובנית, שניצחה אותה באיפון ושלחה אותה לנסות לזכות במדליית ארד דרך בית הניחומים, שם ניצחה בזכות עונש את הפולנייה אגתה אוזדובה וכאמור קטפה מדליה.

ג'רבי ניצחה לפני כן את מריאנה מיסקוביץ' מקרואטיה בעזרת יוקו בניקוד הזהב, וזאת למרות שנפגעה ודיממה במהלך הקרב. לאחר מכן היא התגברה על יריבה הולנדית בעזרת יוקו נוסף וברבע הגמר הדיחה באיפון אחרי 2:33 דקות את הילדה דרקסלר האוסטרית. שלזינגר, לעומתה, עברה קרב אחד ונפלה בשמינית הגמר, שם נתקלה באלופת העולם קלריס אגבניינו מצרפת שניצחה אותה באיפון.

שגיא מוקי, המתחרה במשקל עד 73 ק"ג אצל הבנים, עלה גם הוא על הפודיום ויחזור הביתה עם מדליית ארד. מוקי הדיח יריב ארמני ולאחר מכן יריב איטלקי בעזרת שני איפונים כדי לעלות לרבע הגמר, אך שם נעצר ונשלח לבית הניחומים, בו ניצח את דקס אלמונט ההולנדי כדי להשיג את הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully