וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: נבחרת ישראל בכדוריד תחפש ניצחון בכורה בקמפיין

שלושה ימים אחרי ההפסד הביתי למונטנגרו, תפגוש הנבחרת של ג'וקיץ' פעם נוספת את אותה יריבה, הפעם בחוץ (20:50, ספ' 2). חן פומרנץ הפצוע נעדר. אוליך קירקליי מועמד לאמן את הנבחרת

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל מתדרך את עידו טוראל. ניב אהרונסון
ניסיון נוסף. דראגן ג'וקיץ' עם שחקניו/ניב אהרונסון

עם שלושה הפסדים משלושה משחקים, נבחרת ישראל בכדוריד תשחק מחר (ראשון, 20:50, שידור ישיר בספורט 2) בעיר בר במונטנגרו מול הנבחרת המקומית במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת שנוצחה מול המונטנגרים רק ביום חמישי האחרון ב'דרייב אין' 22:19, נחתה אמש במונטנגרו ללא חן פומרנץ שנאלץ לעבור ניתוח בארץ. הערב בירכו את פומרנץ השחקנים בהודעת וידיאו משותפת מהאימון שנערך שם.

מי שיצא עם הנבחרת למרות שלא צפוי לשחק הוא הפיבוט עומר דבדה, שמחלים מפציעה ומשמש כקפטן נוסף. מי שימלא את מקומו של פומרנץ בסגל הוא יוסי אפו, שלא נכלל בסגל למשחק האחרון. בנבחרת מודעים להבדלי הרמות, במיוחד לנוכח הסגל שחסר שחקנים מרכזיים רבים (אבישי סמולר, אריאל רוזנטל, גיל יעקב, אלדר שיקלושי, יובל גררה ודבדה), אבל המטרה היא להמשיך ולקדם את השחקנים הצעירים כמו ניבו לוי ועמית גל שבאו לידי ביטוי במשחק הקודם וכבשו יחד עשרה שערים.

המשחקים הבאים של הנבחרת יהיו ביוני מול איסלנד בארץ, ובמחזור הסיום בסרביה. הסיכוי להשיג מקום שני עדיין קיים בתיאוריה, שכן לכל שלוש הנבחרות האחרות יש ארבע נקודות כל אחת, אבל באופן מעשי קשה לראות את זה קורה מול שלוש נבחרות מהרמות הגבוהות של אירופה ובכולן משחקים גם שחקנים מהליגות והקבוצות הנחשבות ביבשת.

במהלך השבוע צפוי להגיע לארץ אולריך קירקליי, אחד המועמדים לאימון נבחרת ישראל במקומו של דראגן ג'וקיץ' שיסיים את תפקידו בתום הקמפיין. מדובר בהגעה לצורך התרשמות הדדית, כאשר באיגוד ובוועד האולימפי בוחנים מועמדים נוספים שמוצעים ואחד או שניים מהם עשויים להגיע בהמשך לשיחות עם הגורמים המקצועיים והניהוליים. בכל אופן קירקליי הדני, למרות גילו הצעיר (42), הדריך בשתי נבחרות מהמפרץ - בחריין איתה היה באליפות עולם ובערב הסעודית. הוא הדריך גם את נבחרת הנשים של דנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully