וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "כשכבר לא היה לנו מה להפסיד יותר, השחקנים גילו בגרות"

2.5.2015 / 19:41

מאמן הפועל חיפה סיכם את ה-2:3 המדהים של קבוצתו על הפועל פתח תקוה: "יצאנו משום מקום. יש לנו שני משחקים שהם הכל". יואב כץ: "המחצית השנייה היתה יכולה להיות סרט הוליוודי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה השיגה את ניצחונה הגדול והחשוב ביותר העונה, כשגברה הערב (שבת) בביתה 2:3 על הפועל פתח תקוה. דור חוגי העלה את הקבוצה של מנחם קורצקי ל-0:2 מהיר עם שערים בדקות 4 ו-16, אולם חמדי סליחי (45, 53) ואושרי רואש (53) השלימו מהפך מדהים תוך שמונה דקות, ואם הפועל חיפה תישאר בליגה, זה בהחלט יהיה בזכות המשחק הזה. האדומים עדיין מתחת לקו האדום, אולם ברשותם 30 נקודות, אחת פחות ממ.ס אשדוד שבחוף מבטחים, ובשבוע הבא מצפה להם משחק חוץ מול הפועל רעננה.

"זכורות לי דרמות, יצאנו משום מקום היום", אמר טל בנין. "היינו קפואים בהתחלה, ספגנו שני שערים ואז כשלא היה לנו מה להפסיד יותר, השחקנים הפגינו בגרות, הצלחנו לחזור לפני המחצית. הקבוצה הוכיחה ועכשיו יש לנו פתח של תקוה עד הסוף. אנחנו הולכים לשני משחקים נוספים, שהם הכול. הנוכחות של יואב כץ עשתה הבדל, האופטימיות, הביחד, עשינו את המקסימום עבור השחקנים והם החזירו בגדול. אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולחשוב קדימה".

הבעלים של המועדון יואב כץ סיכם: "המחצית השנייה היתה יכולה להיות סרט הוליוודי. נשארנו לנו עוד שני משחקים, זה עדיין לא נגמר. ב-2:0 האמנתי שאפשר לחזור, אמרו לי שכולם מאוד נחושים לחזור, והם יצטרכו לעשות את זה עוד שני משחקים. אין ספק שנישאר בליגה".

עומר ורד שחקן הפועל חיפה (אמצע) עם טל בנין מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בנין יכול להיות מרוצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully