וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי עלה לגמר מינכן, והתעמת עם רוסול: "כולם שונאים אותך"

הבריטי, שמעולם לא זכה בתואר על חימר, השלים שני ניצחונות ביום אחד כשגבר על רוסול ברבע הגמר (והתעמת איתו במהלך המשחק) ועל באוטיסטה אגוט בחצי. רוג'ר פדרר עלה לגמר באיסטנבול

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
בדרך לתואר ראשון על חימר אי פעם? מארי/GettyImages

אנדי מארי עלה היום (שבת) לגמר טורניר מינכן מסבב ה-250 של ה-ATP. המדורג שלישי בעולם ניצח 4:6, 4:6 את רוברטו באוטיסטה הספרדי, המדורג במקום ה-16 בעולם. מארי, שמשחק לראשונה בטורניר בבירת בוואריה, ינסה לזכות בתואר ראשון בקריירה שלו על חימר ויעשה את זה אם ינצח במשחק אחד נוסף. אגב, זהו הטורניר הראשון אחרי נישואיו של מארי והטורניר הראשון בו טניסאי העבר יונאס ביורקמן מלווה אותו.

אגב, הניצחון מול באוטיסטה אגוט היה המשחק השני של מארי היום לאחר שחזר מפיגור ל-6:4, 3:6, 2:6 מול לוקאש רוסול. משחקי רבע הגמר נערכו היום בשל הגשם שירד אתמול במינכן ולא אפשר את קיום המשחקים. במהלך המשחק מול רוסול, נרשמה תקרית חריגה כשהצ'כי נתקל בכתפו של מארי בהחלפת מגרשים ביניהם והבריטי אמר לו: "אף אחד לא אוהב אותך, כולם בסבב שונאים אותך". למרות זאת השניים לחצו ידיים בסיום.

מארי נשאל על ההיתקלות שלו ברוסול ואמר ש"לא הייתי צריך להגיד את שאמרתי, אבל אבא שלי לימד אותי שאדם צריך לעמוד שלו שכשמאיימים עליו, ולא להיכנע. לפני שבועיים גרסיה לופז סירב ללחוץ לו יד. לי מעולם לא הייתה בעיה איתו, אבל אחרים מספרים שהוא עושה דברים כאלה הרבה. זה פשוט מטופש. אמרתי לו את זה כשהוא התנצל בפניי בחדר ההלבשה. זה רק נתן לי אקסטרה מוטיבציה, זה לא עזר לו".

מארי ישחק בגמר מול פיליפ קולשרייבר (26) המקומי, שהצליח לחזור מפיגור מערכה מול גראלד מלצר, אחיו הצעיר של יורגן מלצר ל-6:2, 1:6, 4:6 במשחק שארך שעה ועוד 36 דקות. קולשרייבר זכה בטורניר פעמיים בעבר, ב-2007 ו-2012 ויקווה לעשות את זה בפעם השלישית, אבל יצטרך להתגבר על משוכה גבוהה במיוחד הפעם.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
בדרך לתואר במדינה 19 בקריירה? פדרר/AP

גם רוג'ר פדרר, המדורג שני בעולם, ממשיך להתחמם על חימר ועלה לגמר טורניר איסטנבול, אף הוא מסבב ה-250 של ה-ATP. השוויצרי אמנם הפסיד את המערכה הראשונה, אבל הצליח לחזור בדרך ל-6:2, 2:6, 5:7 מול דייגו שוורצמן הארגנטינאי (63 בעולם) ועלה לגמר הרביעי שלו ב-2015 וה-128 שלו בקריירה (43:84 המאזן שלו) וינסה להפוך את טורקיה למדינה ה-19, בה הוא זוכה בתואר בקריירה שלו.

פדרר ישחק בגמר מול פאבלו קואבס האורוגוואי, המדורג 23 בעולם. קואבס, שחקן חימר מצוין, הפתיע עם 2:6, 4:6 על גריגור דימיטרוב הבולגרי בחצי הגמר השני לאחר שעה ועוד 15 דקות. באופן מפתיע זה צפוי להיות המשחק הראשון אי פעם בין פדרר לקואבס הוותיק בן ה-29.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. GettyImages
חזר מפיגור מערכה ועלה לגמר. קולשרייבר/GettyImages

בנשים נערכו היום שני משחקי גמר. הראשון היה בפראג, שם הצליחה קרולינה פלישקובה (14) המקומית לזכות בתואר עם 6:4, 5:7, 3:6 מול בת ארצה לוסי הראדצקה (74), שעשתה את הדרך מהמוקדמות. פלישקובה היא מוליכת האייסים העולמית עד כה השנה, אפילו יותר מסרינה וויליאמס, אבל הפעם דווקא היריבה שלה הייתה זו שחבטה יותר כאלה וסיימה עם 17. כמו כן, פלישקובה עם הכי הרבה ניצחונות בעולם ב-2015, 28 כאלה, ועכשיו יש לה ארבעה.

טניסאית נוספת שזכתה בתואר היום היא אלינה סביטולינה. האוקראינית בת ה-20, המדורגת במקום ה-25 בעולם, ניצחה 5:7, 6:7 (5) את טימאה באבוש ההונגרייה (86) וזכתה בטורניר מראקש במרוקו.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully