וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסד לרפאלוב וקלאב ברוז', לוזון ובן חיים הובסו

62 דקות לרפאלוב בהפסד 1:0 לסטנדרד, גנט תעלה לפסגה? 90 דקות לבן חיים בהפסד צ'רלטון 3:0 לבורנמות' האלופה. 90 דקות לכיאל ב-0:0 של ברייטון מול מידלסברו, שתפגוש בפלייאוף את ברנטפורד

טל בן חיים שחקן צ'רלטון (מימין) מול קאלום ווילסון שחקן בורנמות'. Justin Setterfield, GettyImages
נפרד בתבוסה. טל בן חיים מול קאלום ווילסון/GettyImages, Justin Setterfield

הנציגים הישראלים בליגת המשנה באנגליה סיימו היום (שבת) את העונה, והיו שותפים למחזור סיום דרמטי שקבע כי נוריץ' תשחק מול איפסוויץ' ומידלסברו מול ברנטפורד בחצי גמר הפלייאוף. המנצחות תתמודדנה בגמר על הזכות להצטרף לבורנמות' ולווטפורד שעלו אוטומטית לפרמיירליג. דרבי קאונטי של סטיב מקלארן היא המאוכזבת הגדולה, לאחר שהובסה 3:0 בבית בידי רדינג ואיבדה את המקום לטובת ברנטפורד המפתיעה, שחגגה עם 0:3 על וויגאן וקפצה למקום החמישי.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות בהרכב של גיא לוזון, כשצ'רלטון שלהם הובסה 3:0 בבית בידי העולה בורנמות', שחתמה את עונת השיא שלה עם 90 נקודות וכאלופת הצ'מפיונשיפ, בעקבות התיקו של ווטפורד. מאט ריצ'י (10 ו-85) והארי ארטר (12) כבשו לזכות האורחים. לוזון אמנם נסוג למקום ה-12, אבל יכול להיות מרוצה מחצי העונה המוצלחת שלו אצל האדיקס.

* בירם כיאל יצא לפגרה עם 90 דקות במדי ברייטון, שסיימה ב-0:0 מול מידלסברו הרביעית. ברייטון, שהבטיחה הישארות במחזור הקודם, חתמה את העונה במקום ה-20, שש נקודות מעל מילוול, שנשרה יחד עם וויגאן ובלקפול.

במשחק הנעילה של בלקפול היה בלגן גדול, כשלאחר פתיחת המחצית השנייה נכנסו מאות אוהדים של היורדת למרכז המגרש בבלומפילד רואד כדי להביע את מחאתם נגד הנשיא אואן אוייסטון ולמעשה פוצצו את המשחק מול האדרספילד.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' (משמאל) מול לאו מאטוס שחקן דנייפרופטרובסק. AP
העייפות משפיעה. ליאור רפאלוב/AP

* ליאור רפאלוב שוב לא שכנע והוחלף בדקה ה-62, אבל הפעם קלאב ברוז' לא הצליחה לחזור מפיגור והפסידה 1:0 לסטנדרד ליאז'. ז'ופרה מוז'אנגי ביה כבש בדקה התשיעית והתוצאה הזו נשמרה עד לשריקת הסיום. מי שיכולה להיות מרוצה זו גנט, שתתארח מחר אצל קורטרייק ותוכל לתפוס את המקום הראשון.

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-65 ב-1:1 של מאריבור מול זוריצה בליגה הסלובנית. מאריבור מוליכה את הטבלה בשמונה נקודות, ולסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים.

* חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור, פתח בהרכב של קבוצתו והשלים 90 דקות בהפסד החוץ 2:1 למוליכת הליגה השוויצרית, פ.צ באזל. יוריק ראבה העלה את גראסהופרס ליתרון בדקה ה-45, אך מחמד אל-נני ודויד קאלה הפכו תוך ארבע דקות (55 ו-59). גראסהופרס נותרה בתחתית הליגה, פ.צ באזל הראשונה קרובה לזכייה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully