וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'וב: "פלאטיני, שתמך בישראל, מאס במצב. הגיע הזמן לשינוי"

יו"ר התאחדות הכדורגל של פלסטין לא חוזר בו מהדרישה להשעות את ישראל והעניק ראיון לרויטרס בו אמר כי הוא משוכנע שישיג את הקולות הדרושים לכך בקונגרס פיפ"א שייערך בסוף החודש הקרוב

ג'יבריל רג'וב בראיון לאבי יששכרוף וינון מגל ברמאללה, 5 פברואר 2013. דרור עינב
משוכנע שישיג את הקולות. רג'וב/דרור עינב

ג'יבריל רג'וב מסרב לוותר. נשיא התאחדות הכדורגל של פלסטין התראיין לסוכנות הידיעות רויטרס וחזר על הבטחתו כי בקונגרס פיפ"א, שייערך ב-29 בחודש בציריך, הוא ידרוש את השעייתה של ישראל מכל פעילות בארגון.

בשנה שעברה, לפני הקונגרס שנערך בסאו פאולו, השמיע רג'וב איומים דומים אך לבסוף ביטל את דרישתו. הפעם, הוא מבהיר כי לא ייכנע ללחצים: "לא נתפשר, כי ישראל עדיין רודפת אחרי כדורגלנים, אתלטים וציוד ספורטיבי פלסטיני".

רג'וב הוסיף בראיון: "מספיק זה מספיק. בשנה שעברה ביטלנו את הדרישה כי אירופה התערבה והישראלים הבטיחו לשתף פעולה ולשפר את המצב, אבל עברה שנה והם עדיין מתנהגים כמו הבריון של השכונה, או יותר גרוע מזה. עכשיו יש תחושה שאירופה לא יכולה לשבת ולראות עוד את מה שישראל עושה. ישראל השפילה את כל אלה שניסו לעזור למצב הזה להשתפר ושום דבר לא השתנה. האגרסיביות כלפי ספורטאים ונשים בגדה ובעזה נמשכת. היא עוינת וגזענית והגיע הזמן לנקוט בפעולה".

באותה ידיעה של רויטרס נכתב כי דובר מטעם פיפ"א אמר שייתכן שספ בלאטר, נשיא הארגון, יגיע לאזור לפני ה-29 במאי, בניסיון לגשר בין הצדדים: "זו בעיה שבלאטר מעוניין לפתור", אמר הדובר.

על מנת להביא להשעיית ישראל, תצטרך ההתאחדות הפלסטינית להשיג שלושת-רבעי מ-209 הקולות של חברות פיפ"א בקונגרס. רג'וב מאמין שזה אפשרי: "אל תחשבו שרק בגלל שישראל משחקת באירופה, אז אירופה תתמוך בה. אני חושב שמישל פלאטיני, שתמך בישראל בעבר, מאס במצב. הוא שלח לנו ציוד ספורטיבי שהוחזק בישראל במשך 16 חודשים. נאלצנו לשלם 32 אלף דולר כדי לקבל אותו. לאירופה נמאס. גם לאפריקה, אסיה ולנו. הגיע הזמן לשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully