וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ריו פרדיננד הלכה לעולמה ממחלת הסרטן

טרגדיה לבלם נבחרת אנגליה לשעבר: רבקה פרדיננד, אם שלושת ילדיו, מתה בבית החולים בלונדון לאחר מאבק קצר במחלה האכזרית. פרדיננד מסר: "היגון שלנו, כמשפחה, הוא גדול"

ריו פרדיננד שחקן ק.פ.ר. GettyImages
רגע קשה מאוד עבורו. פרדיננד/GettyImages

טרגדיה באנגליה: רבקה פרדיננד, אשתו של בלם קווינס פארק ריינג'רס הוותיק ריו פרדיננד, הלכה בליל אמש (שישי) לעולמה לאחר מאבק קצר במחלת סרטן השד.

פרדיננד פרסם את הדברים בהודעה רשמית שמסר: "הנפש התאומה שלי חמקה לה אתמול בלילה. רבקה, אשתי הנהדרת, הלכה לעולמה בצורה שקטה לאחר מאבק קצר במחלת הסרטן בבית החולים בלונדון.

היא הייתה אם נהדרת ואוהבת לשלושה ילדים יפים. היא תחסר כרעייה, אחות, דודה, בת ונכדה. היא תמשיך לחיות בזכרוננו, לתת הכוונה והשראה.

אני, הוריי וההורים של רבקה רוצים להודות למשפחות שלנו, לחברים ולמועדון שלי, שתמכו בנו בימים, בשבועות ובחודשים הקשים הללו.

אני רוצה להודות גם לצוות הרפואי בבית החולים על המסירות והמומחיות שלו. המאמצים שלהם הבטיחו שהחיים הקצרים מדי של רבקה לא יישכחו.

היגון שלנו, כמשפחה, הוא גדול. נודה לכולם אם יאפשרו לנו להתאבל באופן פרטי".

ריו פרדיננד החל במערכת היחסים עם רבקה אליסון לפני למעלה מעשור, לאחר שהפך לשחקן מנצ'סטר יונייטד. ב-2006 נולד בנם המשותף הראשון, ב-2008 בנם השני ולאחר שהשניים התחתנו, ב-2011, נולדה להם גם בת. לאורך השנים, צהובוני אנגליה פרסמו שלל רומנים שהיו לפרדיננד עם נשים אחרונות, אולם הוא תמיד הכחיש את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully