וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב לקאמפ נואו: פגישה חשאית בין סוכנו של פוגבה לברצלונה

מינו ראיולה, המייצג את הצרפתי של יובנטוס, הגיע לברצלונה ונפגש עם ראשי המועדון, המוכנים לשלם 70 מיליון יורו ולהוסיף את פדרו או מונטויה. בקבוצה חוששים שהסנקציות של פיפ"א ייפגעו בהם

פול פוגבה, יובנטוס. AP
בדרך לברצלונה? רק אם הדברים יסתדרו. פוגבה/AP

ברצלונה תשחק הערב (שבת, 17:00, ספורט 5 ו-HD) בקורדובה, במסגרת המחזור ה-35 בליגה הספרדית ורגע לפני שהיא פוגשת למשחק הראשון מבין שניים את באיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, תנסה לעשות עוד צעד חשוב בדרך להחזרת תואר האליפות אליה. אולם במקביל לניסיונות לזכות בטרבל, שני בתולדות המועדון, בקטאלוניה כבר חושבים על העונה הבאה ועל הרגע בו הסנקציות שהטילה פיפ"א על המועדון, במסגרתן אסור לברצלונה לרכוש שחקנים, יוסרו סופסוף.

בעיתון הקטלאני "ספורט" מדווחים הבוקר כי מינו ראיולה, סוכנו של פול פוגבה, הגיע לברצלונה לפגישה חשאית עם אנשי בארסה במהלך השבוע שעבר. על פי הדיווח, עסקת העברתו של הכוכב הצרפתי הצעיר של יובנטוס לקאמפ נואו קרובה מאי פעם והוא מאוד מעוניין שהיא תושלם. יובנטוס הייתה מודעת לפגישה ומחכה לראות כיצד הדברים יתפתחו, כאשר גם בקרב אלופת איטליה יודעים היטב כי אם פוגבה ירצה לעזוב וברצלונה אכן תהיה מוכנה לשלם 70 מיליון יורו עליו, יהיה לגברת הזקנה קשה מאוד לסרב להצעה. ברצלונה מוכנה להציע ליובנטוס גם את פדרו ובעיקר, את מרטין מונטויה, בו יובה מאוד מעוניינת.

בברצלונה מקווים שפיפ"א תבטל את עונש איסור רכישת השחקנים כבר ב-30 ביוני. אם הדבר לא יקרה והעונש יישאר עד לינואר הבא, ייתכן שברצלונה תשלים את העסקה מול יובנטוס כבר עכשיו, אך תשאיר את פוגבה אצל הביאנקונרי לעוד עונה. הבעיה המרכזית היא שיובנטוס, בשל מעמדה כמועדון גדול בפני עצמו, לא מוכנה לעשות "שמירות" כאלה ולהשאיר את פוגבה לעוד עונה בצורה הזו והשחקן עצמו כמובן לא רוצה לחכות חצי שנה בחוץ עד שברצלונה תוכל להשלים רשמית את העסקה. ייתכן שברצלונה תלךבאותה דרך בה הלכה בעסקת ניימאר ותשלם לפוגבה מקדמה על מנת להבטיח שהוא לא יחתום בשום מועדון אחר. כך, הוא יישאר ביובנטוס עוד עונה, מבלי לפגוע בגאוותו של המועדון האיטלקי.

המטרה של הקטאלנים היא כמובן להקדים במרוץ אחר השחקן את שתי המחזרות העיקריות האחרות, פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי. על פי גורמים שהיו מעורבים באותה פגישה חשאית שנערכה, ראיולה הסביר לברצלונה שסיטי מוכנה להשקיע הון תועפות בהבאתו של פוגבה, אולם הוא עצמו לא ממש מעוניין לשוב לפרמיירליג, שכן הוא מחפש הצלחה בליגת האלופות, דבר אותו סיטי לא הצליחה להשיג עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully