וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, האח של ריבאלדו וטרזגה, חתם באולדהם מהליגה השלישית

הקבוצה הדהימה לרגע את אוהדיה לאחר שפרסמה כי החתימה את השחקן עם השם המחייב. רונאלדו בראון בן ה-16, התאום שלו ריבאלדו ואחותם הקטנה טרזגה, זכו לשמותיהם מאימא חולת כדורגל

רונאלדו בראון חותם באולדהם אתלטיק. אולדהם אתלטיק, אתר רשמי
רונאלדו, מימין, חותם על החוזה באולדהם. ריבאלדו וטרזגה מציצים/אתר רשמי, אולדהם אתלטיק

אולדהם אתלטיק מהליג 1 האנגלית (השלישית בטיבה) הדהימה לרגע את אוהדיה כאשר פרסמה אמש (שישי) ידיעה: "החתמנו את רונאלדו". אלא שמהר מאוד, החיוך ירד מפניהם של האוהדים, שגילו שהרונאלדו שיגיע אליהם הוא לא בדיוק הפנומן הברזילאי השמנמן שהוביל את נבחרתו לזכייה במונדיאל 2002 או לחלופין, כוכב ריאל מדריד וזוכה כדור הזהב בשנתיים האחרונות. הרונאלדו שלהם הוא רונאלדו בראון, שחקן הקבוצה הצעירה של ליברפול עד לא מזמן, שנושא שם מוזר בזכות אם מוזרה.

אם לא די בכך, הרי שלאחיו התאום של רונאלדו בראון קוראים... ריבאלדו בראון. ואם לא די בכך 2, הרי שלאחותם הצעירה קוראים, שימו לב, טרזגה.

דניס בראון בת ה-38 סיפרה ל-BBC לאחר החתימה של בנה בן ה-16 על החוזה המדובר: "אני פשוט אוהדת של כדורגל. אני משוגעת על כדורגל. שני התאומים נולדו אחרי המונדיאל ב-1998 ובגלל זה חשבתי לקרוא להם רונאלדו וריבאלדו. לפעמים הם מתכסחים ביניהם בגלל שרונאלדו האמיתי לא זוכה ליותר אזכורים מאשר ריבאלדו". ולמה טרזגה? זה קרה בזכות היכולת שהפגין החלוץ ביורו 2000, אז הכריע את הטורניר עם שער הזהב בגמר בהארכה מול איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully