וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע השקילה: פאקיאו רזה ממייוות'ר בפאונד אחד לקראת הקרב

שני המתאגרפים נפגשו ביניהם בפעם האחרונה לפני שהם נכנסים יחד לזירה. הפיליפיני שוקל 145 פאונד (65.77 ק"ג), האמריקאי 146 פאונד (66.22 ק"ג). וגם: נערות הזירה היפהפיות שמאיימות לגנוב את ההצגה

פלויד מייוות'ר מני פאקיאו באירוע השקילה. AP
הרבה חיוכים והרבה פנים קשוחות. פאקיאו ומייוות'ר באירוע השקילה/AP

בערך 24 שעות לפני שהם נכנסים יחד, סוף כל סוף, לאותה זירה ל"קרב המאה", נפגשו הלילה (בין שישי לשבת) שני הספורטאים המדוברים בעולם בסוף השבוע הנוכחי, פלויד מייוות'ר ומני פאקיאו, בפעם האחרונה. זה קרה באירוע השקילה של השניים לקראת הקרב, אירוע שנערך כמובן בלאס וגאס ומשך כצפוי עניין רב.

האולם במלון MGM היה מלא עד אפס מקום ב-11 וחצי אלף סקרנים, שהצליחו לשים את ידם על הכרטיסים בעלות של 10 דולר בלבד והגיעו לראות איך נראים שני הסופרסטארים שיתגוששו ביניהם אור ליום ראשון על פי שעון ישראל (6:00, ספורט 1, דיווח חי בוואלה ספורט). השניים מצדם, סיפקו שואו עם חיוכים לקהל ומבטים קשוחים אחד לשני, כאשר התייצבו פנים אל פנים. ההכנסות מהאירוע אגב, נתרמו לצדקה.

בשקילה עצמה, התברר כי פאקיאו הגיע לקרב כשהוא במשקל 145 פאונד, שהם 65.77 קילוגרמים. מייוות'ר התייצב על 146 פאונד, 66.22 קילוגרמים.

בראיון קצר שהעניק על הבמה אמר מייוות'ר לאחר השקילה: "התכנית שלי היא להקשיב לאבא שלי, שנמצא ממש כאן לידי, כי בלעדיו לא הייתי מגיע לאן שהגעתי. אני מוכן לקרב, זה רגע מדהים ועכשיו הגיע הזמן לצאת לשם ולתת את המיטב". פאקיאו אמר: "זה מגיע לאוהדים. מגיע להם קרב טוב, לא משנה בעד מי הם. זו אחריות גדולה מאוד מבחינתנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היפהפיות של טאקטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, ברחבי העולם מכסים כל זווית וכל סנטימטר של הקרב ואמש הציגו ב"דיילי מייל" הבריטי את ארבע היפהפיות שנבחרו לשמש כנערות הזירה מטעם המפרסמת הרשמית של הקרב, חברת הבירה "טאקטה". מדובר בארבע דוגמניות, שתפקידן יהיה, כמיטב המסורת, להסתובב במהלך ההפסקות ולהזכיר לצופים את מספר הסיבוב, מה שבוודאי ימשוך לא מעט תשומת לב מצד רבים. ב"מייל" סיפרו על ההכשרה שעברה הרביעייה לקראת הקרב, הכשרה שכללה למשל למידה של מסלול הליכה ברור עליו הן חייבות לחזור בין כל סיבוב לסיבוב.

הדוגמנית הראשונה היא דייזי מיצ'סון, שבעברה אפשר למצוא צילומים עבור פלייבוי. בנוסף, היא עובדת בשנים האחרונות במלון MGM, בו ייערך הקרב וזכתה למקום של כבוד ברשימת 100 הנשים הלוהטות בארצות הברית של המגזין "מקסים". אלאנה קמפוס, שכיכבה אף היא בפלייבוי בעבר, היא מיס ברזיל לשעבר ולאחרונה אף החלה בקריירת משחק בלוס אנג'לס. השלישית היא ונסה גולוב, דוגמנית מקליפורניה ובוגרת האוניברסיטה המקומית. האחרונה, ג'אנירה קרמטס, גדלה בלאס וגאס והיא ממקור קובני, מקסיקני ולבנוני. באמת. הכינוי שאימצה לעצמה אגב, הוא "שמפיין קייטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דייזי מיצ'סון

דייזי מיצ'סון דוגמנית. האינסטגרם של דייזי מיצ'סון, צילום מסך
דייזי מיצ'סון דוגמנית/צילום מסך, האינסטגרם של דייזי מיצ'סון

אלאנה קמפוס

אלאנה קמפוס דוגמנית. האינסטגרם של אלאנה קמפוס, צילום מסך
אלאנה קמפוס דוגמנית/צילום מסך, האינסטגרם של אלאנה קמפוס

ונסה גולוב

ונסה גולוב דוגמנית. האינסטגרם של ונסה גולוב, צילום מסך
ונסה גולוב דוגמנית/צילום מסך, האינסטגרם של ונסה גולוב

ג'אנירה קרמטס

ג'אנירה קרמטס דוגמנית. האינסטגרם של ג'אנירה קרמטס, צילום מסך
ג'אנירה קרמטס דוגמנית/צילום מסך, האינסטגרם של ג'אנירה קרמטס

הבנות נראות מוכנות לאתגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully