וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה ניצחה 87:111 בברוקלין והעפילה לחצי גמר המזרח

ההוקס סגרו עניין עם 2:4 בסדרה בזכות ניצחון חוץ מוחץ בתפוח הגדול, שהגיע אחרי ריצת 3:23 בתחילת המחצית השנייה. פול מילסאפ הוביל עם 25, קייל קורבר ודמארה קארול קלעו 20 כל אחד

קייל קרובר אטלנטה הוקס מול בויאן בוגדנוביץ' ברוקלין נטס. AP
קורבר והחבר'ה בחצי הגמר/AP

ברוקלין - אטלנטה 111:87 (2:4 להוקס, שעלו לחצי גמר המזרח)

תמונת חצי גמר המזרח ב-NBA הושלמה הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק בודד, בו ההוקס סגרו סופסוף עניין מול הנטס, בעיקר בזכות רבע שלישי ענק של 21:41, שסידר להם ניצחון חוץ ואת המקום בשלב הבא. כעת, אטלנטה, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח, תארח את וושינגטון שמגיעה אחרי מנוחה ארוכה בזכות הסוויפ המרשים מול טורונטו. הולך להיות מעניין.

אטלנטה הראתה כבר מהג'אמפ הראשון שהיא הגיעה כדי לסגור עניין ושלוש שלשות של קייל קורבר הנהדר קבעו 12:23 לזכותה במהלך הרבע הפותח. היתרון כבר טיפס ל-15, אך הנטס סירבו לוותר ודקות טובות של ג'ארט ג'ק הורידו למינוס שלוש בלבד. בהפסקה זה עוד היה 45:51 צנוע לאורחים.

אלא שאת המחצית השנייה פתחה אטלנטה בסערה שוב. קורבר חזר לצלוף, ג'ף טיג פינק את אל הורפורד ופול מילסאפ וריצת 3:23 בחמש וחצי הדקות הראשונות של הרבע השלישי הפכה את המשך המשחק לגארבג' טיים.

מילסאפ הוביל עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, דמארה קארול וקורבר סיימו עם 20 כל אחד, הורפורד הוסיף 18 וטיג, למרות שלא קלע כלל, סיפק 13 אסיסטים. בברוקלין, שמסיימת עונה שהחלה רע והשתפרה עם הזמן, קלעו ברוק לופז המצוין 19 ודרון וויליאמס 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully