וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב מאיירס מגולדן סטייט נבחר לג'נרל מנג'ר של העונה ב-NBA

ה-GM של הווריורס קיבל את התואר הרבה בזכות ההתעקשות להשאיר את קליי תומפסון. דייויד גריפין מקליבלנד הגיע שני, מייק בודנהולצר, שעושה באטלנטה תפקיד כפול, סיים שלישי

מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, עם הג'נרל מנג'ר, בוב מאיירס (שמאל). Justin Sullivan, GettyImages
מאיירס/GettyImages, Justin Sullivan

ה-GM של גולדן סטייט ווריורס, בוב מאיירס, נבחר היום (שישי) לג'נרל מנג'ר של העונה ב-NBA. מיירס שבנה את הסגל שקבע שיא ארגון של 67 ניצחונות וכמובן מינה את סטיב קר למאמן, קיבל 13 הצבעות למקום הראשון מעמיתיו לתפקיד והשיג בסך הכול 82 נקודות.

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, דייויד גריפין, קיבל שמונה הצבעות למקום הראשון ו-69 נקודות שהספיקו לו למקום השני. מייק בודנהולצר, שנבחר לאחרונה למאמן העונה בליגה, ממלא באטלנטה גם את תפקיד ה-GM מאז שדני פרי הסתבך בסקנדל גזעני, והוא הגיע למקום השלישי עם 36 נקודות.

מאיירס היה סוכן שחקנים שב-2011 מונה לסגן הג'נרל מנג'ר של הווריורס על ידי הבעלים ג'ו לייקוב. שנה לאחר מכן הוא קודם והחליף בתפקיד את לארי ריילי. עד מהרה הוא ביסס את עצמו כאחד מהאנשים הבולטים בתפקיד בליגה.

העונה מאיירס לא ביצע עסקאות יוצאות דופן, אבל גולדן סטייט נהנתה מעונה נפלאה הרבה הודות למהלכים שהוא ביצע בשנים קודמות, בין היתר ההחתמה של סטפן קרי על חוזה לארבע שנים לפני עונת 2012-13, ההנחתה של אנדרו בוגוט וכמה טריידים שפינו מקום תחת תקרת השכר בקיץ 2013.

כמו לכל ג'נרל מנג'ר, למאיירס היו גם כמה פספוסים (החתמת טוני דגלאס, הבחירה בנמניה נדוביץ' ועוד) וגם כמה מהלכים לא רעים דוגמת ההחתמות של שון ליווינגסטון ולאנדרו ברבוסה בקיץ האחרון. אבל הפעולה המשמעותית מכולן הייתה ההשארה של קליי תומפסון. בקיץ מיירס ניהל מגעים עם מינסוטה על טרייד שישלח לאוקלנד את קווין לאב. הוולבס רצו את תומפסון כחלק מעסקה אפשרית, אבל מיירס סירב מכל וכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully