וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת וקרית אתא השיגו יתרון בחצי גמר הפלייאוף

קרית גת התגברה בבית 81:92 על הפועל גליל עליון ושמרה על הבתיות אחרי 22 נקודות ותשעה ריבאונדים של אלעד הופמן. קרית אתא גברה 70:78 על ברק נתניה בזכות 18 נקודות של ג'וליאן מילס

אלעד הופמן שחקן עירוני אשקלון. יותם רונן
הגיע לעבודה. אלעד הופמן/יותם רונן

שלב חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך כאשר שתי הקבוצות הביתיות, מכבי קרית גת ועירוני קרית אתא, שמרו על הביתיות והשיגו יתרון בסדרת הטוב משלושה משחקים.

קרית גת גברה בבית 81:92 על הפועל גליל עליון. 22 נקודות ותשעה ריבאונדים של אלעד הופמן סידרו לקרית גת את הניצחון, כשיחד איתו כיכבו גם גל איתן וטרוויס רלפורד שקלעו 16 כל אחד. אצל המפסידים בלט בעיקר ג'רמיין ג'ורדן עם 23 נקודות ודני רובין קלע 19. אחרי 39:47 במחצית, קרית גת ראתה את היריבה מנסה לחזור ולצמצם, אבל ברבע האחרון הפער צמח לדו ספרתי ומשם המלאכה הושלמה.

עירוני קרית אתא גברה 70:78 על ברק נתניה. ג'וליאן מילס היה הבולט עם 18 נקודות, כולל 5 מ-7 מהשלוש. תומר גינת נתן גם הוא עבודה עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים. בצד המפסיד, פול מאריגני קלע 19 וליאור שגב הוסיף 16 משלו. המחצית הראשונה הייתה צמודה וקרית גת ירדה להפסקה עם 34:35. קרית אתא הובילה בשניות האחרונות 70:73, אבל שלשה של גיא דותן סגרה את הסיפור מבחינת הקבוצה של שרון אברהמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully