וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים: "אקפוץ על השחקנים בחדר ההלבשה וארגיע אותם"

מאמן הפועל כפר סבא היה מאופק אחרי ה-0:3 על בני לוד, אבל הבהיר שידאג להרגיע את השחקנים שחגגו ממושכות: "מאמין שנעלה לליגת העל. סוף סוף אנחנו תלויים בעצמנו". אזברגה רטן: "מנשה משיח יכול היה להפעיל שיקול דעת עם ההרחקה"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא עשתה היום (שישי) צעד חשוב בדרך לליגת העל, למרות שהיא עדיין רחוקה משם. הקבוצה של פליקס נעים ניצחה בקרב הישיר על המקום השני 0:3 את בני לוד בחוץ, השוותה את מספר הנקודות, אבל טיפסה למקום השני בזכות יחס שערים עדיף. לוד לא הגיעה למשחק, והוציאה שלושה כדורים מהרשת כאשר עמיר נוסבאום (37), ברנקו מיכאלוביץ' (45) ורן יצחק (67) הבקיעו. בני יהודה בכל מקרה לא תוכל לחגוג בשבוע הבא נגד הפועל עפולה את העלייה, ותצטרך להמתין לפחות שבוע נוסף. בסיום המשחק חגגו שחקני כפר סבא עם הקהל.

הפועל כפר סבא הביסה 0:3 את בני לוד ועלתה למקום השני

רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא חוגג עם האוהדים. ברני ארדוב
חגגו עם האוהדים. רן יצחק משלהב את הקהל/ברני ארדוב

מה נשאר להן?

בני יהודה: הפועל רמת גן (חוץ), מכבי אחי נצרת (בית), מכבי יבנה (חוץ)

הפועל כפר סבא: מכבי קרית גת (בית), הפועל עפולה (בית), הפועל רמת גן (חוץ)

בני לוד: הפועל עפולה (חוץ), הפועל רמת גן (בית), מכבי אחי נצרת (חוץ)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אבו סובחי הבעלים של בני לוד. ברני ארדוב
עוד לא אבדו הסיכויים. אבו סובחי/ברני ארדוב

פליקס נעים, מאמן הפועל כפר סבא, היה מאופק בסיום, ואמר: "אני חושב שכולם נהנו היום. אני אקפוץ על השחקנים בחדר ההלבשה וארגיע אותם כי יש לנו את קרית גת וצריך להתכונן. זה לא נגמר עד שזה נגמר. לרגע הזה חיכינו, להיות תלויים בעצמנו ולא לרדוף, אבל עכשיו זה מתחיל. כביכול הלחץ עלינו, אבל נשתדל להתמודד עם זה כמו שהתמודדנו עם זה היום. אני מחייך ושמח מאוד. אני מנסה להקרין ביטחון על הקבוצה במשך כל השבוע, ואוגר את זה בפנים. אני מאמין שהפועל כפר סבא תעלה לליגת העל".

סלימאן אזברגה, מאמן בני לוד, לא אהב את האדום שספג אכרם שריח (צהוב שני), אבל הודה שלקבוצה שלו לא הגיעו היום נקודות: "היינו ממש לא טובים. נתפסנו ביום רע מאוד. האדום פגע בנו. לצערי הרב האדום גמר את המשחק. אני חושב שעם כל הכבוד למנשה משיח, הוא יכול היה להפעיל שיקול דעת ולתת למשחק לזרום. כנראה שהשופטים לא מפגינים שיקול דעת. הפסדנו במשחק שלא היה מגיע לנו לחזור עם נקודה. אנחנו לומדים מהטעויות שלנו ונעשה הכול כדי לתקן. לא היינו טובים בכל פרמטר במגרש, מהשוער ועד החלוץ. בכדורגל יש גם ימים כאלה, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. הכדורגל לא נגמר במשחק אחד או בשניים. יש עוד שלושה משחקים ואנחנו מחויבים לקחת את הנקודות במשחקים הללו".

אזברגה נשאל גם כיצד ישיב את השחקנים שלו למסלול, ואמר: "אני צריך להרגיע את השחקנים יותר. ניתן להם לנוח, נחזור לאימונים ואני מאמין שאני אחזיר אותם לקרקע. הם הוכיחו במשך כל העונה שאנחנו קבוצה לגיטימית לשחק בליגת העל. בני לוד תעלה ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully