וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר: "כשאתה במועדון כמו מכבי, אתה מתחיל להיות בלחץ"

1.5.2015 / 9:40

אחרי שרצף ההפסדים נקטע עם ניצחון על הרצליה, הפורוורד של מכבי ת"א סיכם: "כל שחקן רציני לא רוצה להיות חלק מרצף הפסדים". הצהובים לא יערערו על העונש של סופו, שישוב לשחק בשישי

one

רצף ההפסדים של מכבי תל אביב בכל המסגרות נעצר אמש (חמישי) על חמישה לאחר שהצהובים הביסו בביתם 88:107 את בני הרצליה. הקבוצה של גיא גודס הציגה את אחד ממשחקי ההתקפה הטובים ביותר שלם העונה, ובמיוחד בתקופה האחרונה, כשסילבן לנדסברג מצטטין עם 24 נקודות (6 מ-6 מחוץ לקשת) ו-8 ריבאונדים וג'ו אלכסנדר מוסיף 20 נקודות ו-8 ריבאונדים משלו. הרצליה הייתה במשחק במשך שלושה רבעים, אבל רבע אחרון של 12:27 ניצח את המשחק בצורה משכנעת לצהובים. הניצחון מרשים במיוחד לאור העובדה שמכבי הגיעה למשחק ללא שלושה שחקני פנים - סופוקליס שחורציאניטיס המושעה, בריאן רנדל החולה ואלכס טיוס הפצוע, ועדיין ידעה להביס את הרצליה.

"אני שמח שבאנו עם אנרגיות ופוקוס, אנחנו צריכים ניצחונות ולחזור לדרך שלנו כמו שהיה כשרק באתי לכאן", סיפר ג'ו אלכסנדר בסיום המשחק, "בתקופה ההיא ניצחנו עשרה משחקים רצופים למרות שלא שיחקתי הרבה, אני שמח שידענו לנצח את המשחק. כל שחקן רציני לא רוצה להיות חלק מרצף של הפסדים, וכשאתה במועדון עם היסטוריה כמו מכבי אתה מתחיל להיות בלחץ, אבל אף אחד לא היה בפאניקה, המאמנים נתנו לראות הרבה וידאו, כולם נצמדו לדברים שהם עושים הכי טוב, ואני חושב שהרבה שחקנים התעלו, בעיקר סילבן שקלע 6 שלשות. התוכנית שלנו היא לחזור לנצח דרך ההגנה, להשיג כמה שיותר עצירות, לא מנצחים הרבה משחקים רק דרך ההתקפה".

פורוורד מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר (שמאל) מול שחקן בני הרצליה ג'וש סלבי (ימין). ברני ארדוב
הוביל את מכבי לניצחון. ג'ו אלכסנדר מול ג'וש סלבי/ברני ארדוב

שעות ספורות לפני המשחק קיבלה מכבי הודעה על הרחקתו של סופוקליס שחורציאניטיס לשלושה משחקים, כולל המשחק אמש, והסנטר היווני יוכל לחזור לשחק כבר בהמשך השבוע נגד עירוני נהריה. סופו, שנקנס גם ב-50 אלף שקלים, הועמד לדין בעקבות ההרחקה במשחק נגד גלבוע/גליל בשבוע שעבר. הצהובים לא מתכוונים לערער על העונש, למרות שלפי מספר גורמים בקבוצה העונש הוא די חמור, ואף שחקן לא הורחק למשך זמן כזה על הרחקה במהלך משחק. אלכס טיוס נמצא במשחק למשחק נגד מכבי חיפה, בשל הפציעה בגבו ביום רביעי, אך צפוי לשחק כבר נגד נס ציונה בהמשך השבוע.

הצהובים רחוקים שני ניצחונות מהבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה שיקנה להם את אירוח משחק הגמר סל השני, אם וכאשר תגיע לשם הקבוצה. בשבוע הבא תשחק הקבוצה של גיא גודס לא פחות משלושה משחקים - ביום ראשון בחיפה, ביום רביעי בבית נגד נס ציונה, משחק השלמה מהמחזור ה-28 וביום שישי בצהריים בבית נדג עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully