וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מייוות'ר: "פאקיאו כבר לא אותו מתאגרף, הקרב כבר הוכרע"

רגע לפני קרב האגרוף של המאה, פלויד סניור עוקץ: "ברגע כשאתה חוטף מכה כמו שפאקיאו ספג ממארקס, לא לוקח עוד הרבה אגרופים עד שזה קורה שוב". מאמנו של פאקיאו: "נוקאאוטים הם חלק מהמקצוע". דיווח חי ומיוחד בוואלה ספורט

יומיים בלבד נותרו לקרב האגרוף המדובר ביותר בשנים האחרונות ואולי בהיסטוריה בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו ומאחורי הקלעים שני הצדדים ממשיכים בלחימה הפסיכולוגית. מי שהצטרף ללוחמה הזו הוא אביו של מייוות'ר, שמשוכנע שבנו יפיל בנוקאאוט את פאקיאו כפי שכבר קרה לו בעבר.

"ברגע כשאתה חוטף מכה כמו שפאקיאו ספג ממארקס, זה לא לוקח עוד הרבה אגרופים עד שזה קורה לך שוב", כך עקץ אביב של מייוות'ר והוסיף עוד עקיצה: "הקרב הזה כבר מוכרע, סמכו עליי".

פלויד מייוות'ר ומני פאקיאו, מתאגרפים. GettyImages
מי ינצח בקרב ביניהם? מייוות'ר ופאקיאו/GettyImages

מייוות'ר מתכוון לקרב של פאקיאו מול מנואל מארקס ב-2013. אחרי שני ניצחונות של פאקיאו ותיקו אחד בשלושה קרבות, המקסיקני ניצח בנוקאאוט בסיבוב השישי בקרב הרביעי בין השניים.

חרף ההצהרות שלו מייוות'ר, מאמנו של פאקיאו, פרדי רואץ', משוכנע שהוא נמצא בכושר שיא. "מני יודע שנוקאאוטים הם חלק מהאגרוף. אם אתה לא רוצה לחטוף נוקאאוט, תלך למשהו אחר. זה היה נוקאאוט רע נגד מארקס, הוא נפל להרבה זמן, אבל אחרי שחזרנו למכון הכושר לא היה שום שינוי אצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully