וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "נעשה את הכול כדי להמשיך להיראות ככה עד הסוף"

30.4.2015 / 23:30

גלבוע/גליל קרובה ללאומית ומאמנה החמיא לשחקניו על המאמץ בהפסד לירושלים: "הייתה חסרה השלשה שתגרום להגנה שלהם לקרוס". פרנקו: "היינו צריכים להביא יותר לב למשחק הזה"

one

אחרי ההפסד שלה להפועל ירושלים בארנה בתוצאה 67:58, הפועל גלבוע/גליל קרובה לליגה הלאומית. קבוצתו של אריאל בית הלחמי תצטרך לנצח בשבוע הבא את הפועל חולון בגן נר, ולקוות שמכבי אשדוד תמעד בנהריה כדי לשמור על סיכוי לשרוד בליגת העל. ניצחון של אשדוד על הסגולים יוריד את גלבוע/גליל ללאומית.

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי: "בסוף היה חסרה לנו הקליעה, הם שמרו איזורית ועמדנו חופשיים ולא קלענו, הגענו למצבים אבל הכדור לא נכנס. שיחקנו טוב וידענו לעצור אותם, ספגנו רק 6 נקודות בהתקפה מתפרצת, שזה לא רע בכלל בטח אחרי התצוגות שלהם בחודש האחרון, אני מעריך את המאמץ של השחקנים, הייתה חסרה השלשה שתגרום להגנה של ירושלים לקרוס. אני לא רוצה ללכת לפיתרון הקל, להגיד שרק הלחץ דיבר, לחץ יש תמיד, גם היום יש סוג של לחץ, אתה בא לפה מול קבוצה שמפרקת קבוצות אחרות. בסך הכל אני הגעתי לפה אחרי שהקבוצה לא ניצחה תקופה ארוכה, וברור שהביטחון של השחקנים היה למטה. גלבוע/גליל זה מועדון מכובד, ואנחנו נעשה את הכול כדי להמשיך להיראות ככה עד הסוף".

רגעים מותחים בארנה. בית הלחמי/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "אני לוקח את זה שיצאנו עם מחויבות הגנתית בחצי השני, ואז גם במשחק שאתה לא מרוכז ולא מוציא לפועל את מה שאתה רוצה, אז כשאתה מחזיק את היריבה על 21 נקודות אתה מביא את עצמך למצב של לנצח. היינו צריכים להביא יותר לב למשחק הזה, ולהבין שאם לא נביא את הרוח שאפיינה אותנו זה לא משנה מול מי נשחק יהיה לנו קשה לנצח, ולפחות בקטע ההגנתי הצלחנו להביא את זה. עבודה של מאמנים זה להיות מוטרדים, והשחקנים מעיפים כדורים להאלי אופים דקה וחצי לסוף אז הם פחות מוטרדים מאיתנו, חשוב שניצחנו והמשכנו הלאה. זה רק מראה לנו שיש לנו מקום להתקדם, וזה שמנצחים זה לא אומר שאפשר לצאת מריכוז. תוך כדי המשחק אתה מוטרד מזה שרמת הריכוז שלנו גורמת לרמת ביצוע לא טובה ודברים אלמנטריים שאתה עושה יומיום, אז זה יום כזה שצריך לנצח וללכת הלאה, ואחרי המשחק לדבר על מה לעשות אחרת. צריכים להיות נבונים כדי לא לתת לרצף הניצחונות להשפיע עלינו, זה קל להגיד אבל השחקנים הם בני אדם, טוב ללמוד ממשחק כזה מאשר אחרי הפסד".

שחקנה של הפועל ירושלים בר טימור: "קשה למצוא את הכוחות מחדש ולהביא את האנרגיות, והייתה לנו נפילה באספקט הזה, בחצי הראשון נראינו רע, ובחצי השני שמרנו הרבה יותר טוב. בהתקפה קצת נתקענו אבל כשאתה שומר טוב אתה עושה סלים קלים, הצלחנו לנצח את המשחק וזה הכי חשוב בסופו של דבר. לא היה משהו מיוחד במחצית, דיברנו אנחנו חבר'ה מספיק מנוסים, דני דיבר וכל אחד אמר את שלו, ידענו שצריך להתעורר, יצאנו יותר חדים ונראינו הרבה יותר טוב הגנתית. עשינו ניצחון. כל התקופה האחרונה לא היו הרבה משחקים עם חשיבות ולא נראינו ככה, אולי העצירה שהייתה לנו בין ראשון לנס ציונה, לוקחים את המשחק הזה ומסיקים מה לא לעשות הלאה. לא נראינו עם אנרגיות או רצון, שמח שידענו להתעורר בחצי השני ולעשות את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully