וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון דרמטי לגרשון וגנט, תמוז כבש בהפסד פטרולול

הבלם הישראלי של גנט השלים 90 דקות טובות ב-1:2 החשוב של קבוצתו על אנדרלכט, והפער מקלאב ברוז' צומק לשתי נקודות. תמוז כבש בפנדל וקטע בצורת של כחצי שנה, אך הפסיד 2:1 לאסטרה

רמי גרשון שחקן גנט. GettyImages
מאבק האליפות יהיה בין הישראלים. רמי גרשון/GettyImages

רמי גרשון וגנט נשארו הערב (חמישי) חזק במאבק האליפות, בזכות ניצחון דרמטי 1:2 בבית על האלופה אנדרלכט. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, לורן דפאוטר העלה את גנט ליתרון בדקה ה-50, אבל יורי טילמאנס הצעיר ענה עם שער מרהיב מ-30 מטרים בדקה ה-58. אלא שגנט לחצה ובדקה הראשונה של תוספת הזמן היה זה הברזילאי רנאטו נטו, שנכנס רק שתי דקות לפני כן, שנגח פנימה (עם עזרה מהשוער סילביו פרוטו) והקפיץ את האוהדים המקומיים. גנט צימקה את הפער מקלאב ברוז' לשתי נקודות, כשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים. קני סייף ישב על הספסל של גנט.

* טוטו תמוז קטע בצורת של כמעט חצי שנה, כשהבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-52 את שער היתרון, אבל פטרולול פלוישט הפסידה לבסוף 2:1 לאסטרה ג'ורג'ו. החלוץ הישראלי ציין את שערו ה-11 העונה בליגה הרומנית, והראשון מאז נובמבר, לפני שהוחלף בדקה ה-71. אסטרה הפכה בדקות 83 ו-87. פטרולול עדיין במקום השלישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, כשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים.

* ניסו קפילוטו גרם לפנדל בדקה השלישית, ספג כרטיס צהוב והשלים 90 דקות בתבוסה הכואבת של סנט גאלן 6:2 בלוצרן. סנט גאלן נותרה במקום החמישי בליגה השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully