וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו לא שומרים בתקופה האחרונה באופן עקבי"

על אף הניצחון הקליל על הרצליה שעצר את רצף ההפסדים, מאמן מכבי ת"א לא מרוצה. על השאלה האם סופו יכול עוד לתרום העונה השיב: "הוא זה שעוצר את עצמו". לנדסברג: "יש כאן חבר'ה עם אופי"

מכבי תל אביב עצרה הערב (חמישי) את רצף ההפסדים שלה על חמישה במספר, כשהביסה בביתה 88:107 את בני הרצליה. הצהובים עדיין מדורגים במקום השני בטבלה, אך לקבוצה של גיא גודס יש משחק חסר, בו גם אם תפסיד עדיין תעלה למקום הראשון. המאמן חסר הערב את סופוקליס שחורציאניטיס המורחק ובריאן רנדל ואלכס טיוס הפצועים, אך קיבל ערב ענק של סילבן לנדסברג (24 נקודות, 6 מ-6 ל-3), ויכולת טובה של ג'ו אלכסנדר (20 נקודות ו-8 חסימות) ויוגב אוחיון (18 ו-9 אסיסטים).

"לא השתחרר המון לחץ, כאן עושים מכל דבר טרראם גדול", אמר גיא גודס בסיום. "שיחקנו טוב התקפית, הגנתית פחות, במקומות מסוימים לא סגרנו לסל, קיבלנו התקפות מתפרצות בחצי השני בעיקר. ברבע הרביעי התחלנו לשמור יותר טוב, שזה פרמטר שנצטרך לשפר עם הזמן. היינו בהרכב מאוד חסר, וכל מי שהיה על המגרש עשה את המקסימום שלו. כבר 3-4 משחקים שאנחנו מקבלים 88 נקודות, באופן עקבי אנחנו לא שומרים בתקופה האחרונה. אני מקווה שכל החבר'ה שבחוץ יחזרו ואז נוכל לעשות קצת יותר אימונים נורמליים עם החמישייה הראשונה שלנו. הגנה מנצחת משחקים ולוקחת אליפויות, יש לנו הרבה עבודה. אני יכול להיות מרוצה מה-107 נקודות, דבר שלא היה לנו הרבה זמן, פחות מההגנה".

לגבי הפציעות של רנדל וטיוס אמר: "טיוס סובל ממכה יבשה בשרירים של הגב, זה לא איזה שבר ואני מקווה שעד יום ראשון נצליח להכשיר אותו. במקרה של בראיין רנדל מדובר בבדיקות יותר מקיפות ואני מקווה שנגלה בקרוב שלא תהיה לו תקופת החלמה ממושכת בחוץ. ג'ו אלכסנדר עשה את העבודה שלו היום כמו שהוא צריך לעשות אותה".

על סופוקליס שחורציאניטיס שהורחק משלושה משחקים אמר המאמן: "אין הרבה מה להגיד, אנחנו מקבלים את החלטת בית הדין והחיים ממשיכים". כשנשאל האם לדעתו סופו יכול לחזור להוות שחקן משמעותי בעונה הצהובה, אמר: "זה תלוי בסופו, הוא זה שעוצר את עצמו וזה שיכול לעשות נקודות".

סילבן לנדסברג, שקלע את 24 הנקודות שלו ב-9 מ-10 מהשדה, הוסיף: "כולנו הגענו נחושים, התקשנו במשחקים האחרונים וידענו כמה המשחק הזה חשוב עבורנו כדי לחזור לדרך שלנו. התחלנו חזק והשגנו את התוצאה שרצינו. מכבי זו קבוצה עם אופי, אפילו כשאנחנו בבור, יש לנו חבר'ה שלא מורידים את הראש, חבר'ה שמוכנים להילחם, והערב זו היתה דוגמא לכך. ספגנו יותר מדי נקודות, אבל היינו הרבה יותר טובים מהתקופה האחרונה".

המאמן המפסיד מיקי גורקה סיכם: "באנו במחשבה שאנחנו רוצים לנצח בלי קשר לאיזה שחקנים לא שיחקו אצלם. 107 נקודות זה שם המשחק. היו איזה 5-6 דקות שהיינו אגרסיביים אבל 35 דקות לא שמרנו".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
עם הגנה כזאת הוא לא ייקח אליפות. גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully