וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 1:1 לולנסיה בחוץ מול ראיו וייקאנו

העטלפים חזרו למקום הרביעי בטבלה, ארבעה מחזורים לסיום העונה, אך שמטו שתי נקודות יקרות. אדרי אמברבה כבש בזכות טעות של דייגו אלבס (19), דני פארחו השווה בכדור חופשי נהדר (66). איטליה: 2:4 מרתק לאמפולי על נאפולי

דני פארחו שחקן ולנסיה. GettyImages
שער שוויון נהדר. פארחו/GettyImages

ולנסיה השלימה הערב (חמישי) את משחקה במסגרת המחזור ה-34 בליגה הספרדית ואומנם חזרה למקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות, אך למעשה שמטה שתי נקודות יקרות אחרי שסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול ראיו וייקאנו. כעת, לעטלפים יש 69 נקודות, בדיוק כמו לסביליה, אותה הם מקדימים בזכות היתרון שיש להם בשובר השוויון במפגשים הישירים בין הקבוצות (1:1 ו-1:3 לולנסיה).

ראיו עלתה ליתרון בדקה ה-19. אדרי אמברבה בעט כדור לא מסוכן מחוץ לרחבה, היישר לידיים של דייגו אלבס והשוער, האמין בדרך כלל, פשוט שמט אותו לרשת. דני פארחו, שכבש גם במחזור הקודם מול גרנאדה, השווה עם כדור חופשי אדיר בדקה ה-66, ארבע דקות לאחר שמורסייו הורחק באדום ישיר. גם ולנסיה נותרה בעשרה שחקנים אחרי אדום ישיר, אותו ראה רודריגו בדקה ה-77. היא חיפשה את שער הניצחון, אך נאלצה להסתפק בנקודה.

* אספניול ניצחה את גרנאדה 1:2 משערים של סרחיו גרסיה (45) ופאקו מונטנייס (84). מאינז רק השווה זמנית (73), וגרנאדה עדיין מתחת לקו האדום, מרחק שש נקודות מחוף מבטחים.

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית הסתיים הערב עם ניצחונה של אמפולי 2:4 על נאפולי. הפרטנופי, שמעולם לא ניצחו בשמונת ביקוריהם הקודמים אצל הקבוצה מטוסקנה, כשלו גם הפעם אל מול הצגה של המקומיים, שעלו ליתרון כבר בדקה השמינית משער של מאסימו מקארונה הוותיק מקרוב. שתי דקות למחצית, השוער מריאנו אנדוחאר הדף כדור היישר לפניו של הבלם שלו מיגל בריטוס ומשם זה הלך פנימה וההתפרקות של האורחים נמשכה כאשר דקה בתוך תוספת הזמן, ריקרדו סאפונרה כבש בחצי מספרת נהדרת כדי לקבוע 0:3 מוחץ בהפסקה.

גם נאפולי נהנתה משער עצמי, של וינסנט לאוריני בדקה ה-64, אבל זה היה רחוק מלהספיק ובאופן מדהים, גם הרביעי של אמפולי הגיע בזכות שחקן של נאפולי, כאשר הפעם היה זה ראול אלביול, שכדור חופשי נחת על רגלו והלך פנימה. בתוך תוספת הזמן, מארק האמשיק עוד הספיק לצמק. בעקבות הניצחון, לאמפולי יש עכשיו 38 נקודות והיא זקוקה לאחת נוספת כדי להבטיח רשמית את הישארותה. נאפולי לא הצליחה להתקרב לרומא במאבק על המקום השלישי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות והיא ככל הנראה תיאלץ להסתפק במקום בליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully