וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את באיירן מינכן, חאבי מרטינס חזר

ארבעה ימים לפני חצי הגמר מול ברצלונה, ספגו הבווארים הפסד מול הקבוצה הלוהטת של שמידט, שרשמה ניצחון 8 ב-9 משחקים. האלופה שיחקה בהרכב חסר מאוד. צ'לאנוילו ובראנדט כבשו

הקאן צ'לאנוילו שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
אחד מבועטי הכדורים החופשיים הטובים באירופה. צ'לאנוילו חוגג/GettyImages

המחזור ה-31 בבונדסליגה נפתח היום (שבת) עם שבעה משחקים. באיירן מינכן שיחקה בהרכב חסר מאוד והפסידה 2:0 לבאייר לברקוזן, שרשמה ניצחון שמיני בתשעת משחקי הליגה האחרונים. וולפסבורג שמטה יתרון 0:2 בבית מול האנובר וסיימה ב-2:2. שטוטגרט הסתבכה אחרי הפסד 3:2 לשאלקה. ורדר ברמן ניצחה 0:1 את פרנקפורט.

seperator

וולפסבורג - האנובר 2:2

הזאבים פספסו הזדמנות להגדיל את הפער מהמקום הרביעי, ורושמים משחק ליגה חמישי רצוף ללא ניצחון, דווקא אחרי הרביעייה הקלילה על ארמיניה בילפלד, ששלחה אותם ביום רביעי לגמר הגביע הגרמני. האנובר, מצידה, משיגה נקודה חשובה בקרבות התחתית. באס דוסט שבר בצורת בליגה של 877 דקות כשכבש את הראשון בדקה ה-24 מבישול מספר 18 של קווין דה בראונה העונה בליגה - שווה ערך לשיאו של זבייזדן מיסימוביץ', גם הוא עשה זאת בוולפסבורג ב-2008/9 (ספירת הבישולים החלה רק ב-2004/5). איבן פרישיץ' הכפיל (45), אך ג'ימי בריאנד (47) וסאליף סאנה (58, במספרת מרהיבה) השוו..

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני וולפסבורג באס דוסט, קווין דה בראונה, איבן פרישיץ' חוגגים. רויטרס
פספוס. שחקני וולפסבורג/רויטרס

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:2

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות וארבעה לאחר ההפסד הכואב מול בורוסיה דורטמונד בחצי גמר הגביע הגרמני, חזרה היום הקבוצה של פפ גווארדיולה לליגה. החזרה הזו לא הייתה מוצלחת במיוחד עבור הבווארים. באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את באיירן מינכן, שעלתה עם הרכב חסר מאוד ועם שחקנים כמו ריקו שטרידר, לוקה גאודינו ואפילו קלאודיו פיסארו בהרכב, בעוד לוקאס גורטלר עלה מהספסל.

הבשורה המשמחת מבחינת באיירן היא העובדה שחאבי מרטינס חזר להרכב ושיחק לראשונה העונה אחרי שנפצע בסופרקאפ מול דורטמונד באוגוסט. מנגד, לברקוזן המשיכה במומנטום האדיר שלה ורשמה ניצחון ליגה שמיני בתשעת משחקי הליגה האחרונים, כשיוצא הדופן הוא ה-1:1 בדרבי מול קלן במחזור שעבר. בסך הכול מדובר ב-25 מ-27 נקודות אחרונות עבור הקבוצה של רוג'ר שמידט, שעלתה זמנית למקום השלישי, לפחות עד המשחק של בורוסיה מנשנגלדבאך מחר מול הרטה ברלין.

השער הראשון של לברקוזן הגיע מרגליו של לא אחר מאשר הקאן צ'לאנוילו. הקשר הטורקי עשה את זה שוב בכדור חופשי, הפעם מ-24 מטר כששחרר בעיטה נהדרת ומסובבת לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1. לברקוזן כבשה את השני בדקה ה-81 לאחר פריצה ודריבל אדירים של קארים בלארבי, שהעביר ליוליאן בראנדט. הילד, שחוגג את יום הולדתו ה-19 הערב, בעט חזק לפינה הקרובה וקבע 0:2 כדי להכריע את המשחק. משחק ליגה שלישי ברציפות בו בראנדט כובש, אחרי שעשה את זה גם ב-1:1 מול קלן וב-0:4 על האנובר.

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול שטפן קיסלינג שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
חאבי מרטינס רשם הופעה ראשונה בבאיירן העונה/GettyImages
seperator

משחקים נוספים

שאלקה - שטוטגרט 2:3
לשאלקה: קלאס יאן הונטלאר (9, 78), קווין פרינס בואטנג (89), לשטוטגרט: מרטין הרניק (22), פיליפ קוסטי (51)

אוגסבורג - קלן 0:0

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:1
להופנהיים: קווין פולנד (33), לדורטמונד: מאטס הומלס (35)

ורדר ברמן - פרנקפורט 0:1
לברמן: דאבי זלקה (66)

פרייבורג - פאדרבורן 2:1
לפרייבורג: נילס פטרסן (40), לפאדרבורן: לוקאס רופ (70, 80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully