וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנ' יונייטד שוב הפסידה, ג'רארד החטיא פנדל וסידר ניצחון

ואן פרסי חזר, אבל החמיץ פנדל והשדים האדומים הפסידו בבית 1:0 לווסט ברומיץ'. ליברפול התקרבה אליהם, כשג'רארד תיקן עם שער הניצחון ב-1:2 על ק.פ.ר. הפסד שמיני רצוף לניוקאסל

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד מחמיץ פנדל. GettyImages
קאמבק מתסכל. רובין ואן פרסי/GettyImages

אליפות אנגליה עשויה להיות מוכרעת ביום ראשון, עת תארח צ'לסי את קריסטל פאלאס. עוד קודם לכן, המחזור ה-35 יצא לדרך בשבת עם שבעה משחקים. במוקד: מנצ'סטר יונייטד הפסידה בפעם השלישית ברציפות, הפעם 1:0 מפתיע בבית לווסט ברומיץ'. ליברפול ניצחה 1:2 את ק.פ.ר בזכות שער ניצחון של סטיבן ג'רארד, וצימקה את הפער מהמקום הרביעי. ניוקאסל המפורקת הובסה הפעם 3:0 בידי לסטר סיטי.

seperator

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 1:0

הפסד שלישי ברציפות לשדים האדומים, שעוד עלולים לאבד את המקום הרביעי בקצב הזה. רובין ואן פרסי חזר להרכב של לואי ואן חאל, לראשונה מאז 21 בפברואר, אבל היה הגיבור הטרגי כשהפנדל שלו בדקה ה-74 נעצר על ידי בועז מייהיל. ווסט ברומיץ' הגיעה ליעד 40 הנקודות והבטיחה כמעט בוודאות את ההישארות, הודות לשער מזליקי של השבדי יונאס אולסון, שפשוט עמד במקום וראה כדור חופשי של כריס ברנט פוגע בו, צובר תאוצה ומכניע את דויד דה חאה. אנחל די מריה ורדאמל פלקאו שוב נכנסו כמחליפים ולא תרמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ליברפול - קווינס פארק ריינג'רס 1:2

סוף סוף ניצחון למייטי רדז, שבוע לפני המפגש עם צ'לסי, וסיכויי האורחת להישאר בליגה נראים קלושים. פיליפ קוטיניו סיים מתפרצת עם בעיטה נפלאה לחיבורים בדקה ה-19, אך לירוי פר השווה בדקה ה-73. בדקה ה-79 הכשיל נדום אונוה את מרטין סקרטל ברחבה, אך רוברט גרין הדף את הבעיטה של סטיבן ג'רארד, שכיפר על כך עם שער ניצחון בדקה 87, בנגיחה מקרן של קוטיניו. מדובר בשער ליגה מספר 118 - כמו מייקל אואן - ורק לרובי פאולר יש יותר (128).

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. רויטרס
סוף סוף אפשר לחייך. ג'רארד/רויטרס

לסטר סיטי - ניוקאסל 0:3

מסע ההיחלצות המרשים של השועלים נמשך עם ניצחון ביתי גדול על ניוקאסל המפורקת, שנחלה הפסד שמיני ברציפות ונמצאת בסכנת ירידה מוחשית. לאונרדו אוז'ואה נגח לרשת תוך 40 שניות והשלים צמד עם שערו העשירי העונה בפנדל בדקה ה-48. הבלם ווס מורגן כבש בתווך (18) והמגפייז האומללים סיימו את המשחק בתשעה שחקנים, בעקבות הרחקותיהם של מייק וויליאמסון (62) ודריל ינמאט (90). לסטר עם ניצחון חמישי בשישה משחקים ובכל מקרה תישאר מעל הקו האדום בסיום המחזור. ניוקאסל עם נקודה יותר, 35 במאזנה, אך בצרות צרורות.

לאונרדו אוז'ואה שחקן לסטר סיטי. GettyImages
השער המהיר פירק את ניוקאסל. לאונרדו אוז'ואה/GettyImages

משחקים נוספים:

אסטון וילה - אברטון 2:3
לווילה: כריסטיאן בנטקה (10, 45), טום קלברלי (64), לאברטון: רומלו לוקאקו (59), פיל ג'אגיילקה (90)

סנדרלנד - סאות'המפטון 1:2
לסנדרלנד: ג'ורדי גומס (21, 55), לסאות'המפטון: סאדיו מאנה (22)

סוונסי - סטוק 0:2
לסוונסי: ג'פרסון מונטרו (76), סונג-יונג קי (90)

ווסטהאם - ברנלי 0:1
לווסטהאם: מארק נובל (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully