וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון יורה: "פלויד מייוות'ר הוא איש קטן מאוד ומפוחד"

מתאגרף העבר האגדי לא אהב לשמוע את ההצהרות של "Money", לפיהן הוא לא נופל משוגר ריי רובינסון ומוחמד עלי והגיב: "הוא חי באשליות. אפילו לא מרשים לו לקחת את הילדים שלו לבית הספר"

מייק טייסון. AP
לא אוהב את מייוות'ר. טייסון/AP

לפלויד מייוות'ר יש פה גדול. גדול כמעט כמו יכולות האגרוף האדירות שלו. בשבוע שעבר, בראיון שהעניק לקראת "קרב המאה" המתקרב מול מני פאקיאו (ראשון, 6:00, ספורט 1 ו-HD), אמר "Money": "אף אחד לא יכול לשטוף לי את הראש ולגרום לי לחשוב ששוגר ריי רובינסון ומוחמד עלי היו מתאגרפים יותר טובים ממני".

הדברים הללו, על שניים מהמתאגרפים הגדולים בהיסטוריה של הענף, הרגיזו מאוד חובבי אגרוף רבים וביניהם, עוד אחד מאותה חבורה אגדית, מייק טייסון. היום (חמישי), טייסון ניצל את ההזדמנות על מנת להתנגח במייוות'ר ולהזכיר את עברו שכלל אלימות במשפחה.

"הוא חי באשליות. אם הוא היה קרוב אפילו לגדולה של עלי, הוא יכול היה לקחת את הילדים שלו לבית הספר בעצמו. אפילו את זה לא מרשים לו לעשות והוא מדבר על זה שהוא גדול? גדולה היא לא להרחיק את עצמך מפני אנשים אחרים, גדולה היא להיות מקובל על ידי אנשים. הוא איש קטן ומפוחד. איש קטן מאוד ומפוחד".

על הקרב עצמו אמר "איירון מייק": בהתחלה הימרתי על פאקיאו, אבל עכשיו אני לא יודע. יהיה מעניין. בכל מקרה, יהיה קרב גדול. אני חושב שיהיה נוקאאוט, זה לא יילך עד הסוף".

אחד היריבים ההיסטוריים של טייסון, איוונדר הוליפילד. בנובמבר 1996, הוליפילד הדהים את העולם כאשר שלח בסיבוב ה-11 לקרשים את טייסון, למרות שהיה אנדרדוג ענק לקראת אותו קרב, ביחס של 1 ל-25 לפי סוכנויות ההימורים.

כעת, מייוות'ר נחשב לפייבוריט הגדול, אבל הוליפילד משוכנע שזה הולך להיות צמוד. "כשנכנסתי אז לזירה עם מייק, ידעתי מה הוא מסוגל לעשות. אבל אף אחד לא ידע מה הוא יעשה אם מישהו באמת יתייצב מולו כמו שצריך. אימא שלי אמרה לי שזה יהיה הקרב הקל בקריירה שלי, כי הוא סתם בריון וזה באמת מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully