וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבלגיה: גרגורי מרטנס, שעבר התקף לב על המגרש, הלך לעולמו

שחקנה של קבוצת לוקרן, שצנח אל כר הדשא במהלך משחק מילואים מול הקבוצה המקבילה של גנק בשני האחרון, מת בגיל 24. "איש לא יכול היה לדמיין את זה. נתגעגע", נכתב בהודעת המועדון

גרגורי מרטנס שחקן לוקרן. AP
טרגדיה גדולה. מרטנס/AP

סוף עצוב לסיפור שהסעיר את בלגיה בימים האחרונים. גרגורי מרטנס, שחקנה של קבוצת לוקרן, שהופיע בעבר בנבחרות הצעירות של נבחרת בלגיה, הלך לעולמו היום (חמישי) בגיל 24, שלושה ימים לאחר שסבל מהתקף לב על כר הדשא במהלך משחק בין קבוצת המילואים של לוקרן לקבוצת המילואים של גנק.

מיד לאחר שמרטנס צנח אל כר הדשא ובעוד שחקני שתי הקבוצות נותרים נדהמים לנוכח המראות הקשים, החלו הצוותים הרפואיים של שתי הקבוצות, שזיהו מיד את חומרת המקרה, בטיפולי החייאה. כחצי שעה לאחר מכן, הובהל מרטנס לבית חולים מקומי בגנק כשהוא במצב קומה. בימים האחרונים שהה במחלקת הטיפול הנמרץ אולם היו כאמור, הלך לעולמו. כבר אמש הודה רופא המועדון כריס פיטרס כי "המצב לא נראה טוב".

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "משהו קרה, משהו שאיש לא יכול היה לחשוב עליו או לדמיין שיקרה. הרבה יותר מדי מוקדם, אנחנו אומרים שלום לגרגורי מרטנס. אנחנו מועדון כדורגל. כל מי שנמצא במועדון הזה וסביבו, נושם כדורגל. אבל פתאום קורה משהו ואנחנו מבינים שכדורגל הוא רק כדורגל. היום זה יום כזה.

הצוות הרפואי עשה כל שביכולתו על מנת להציל את גרגורי, אבל בסופו של דבר הם נאלצו להרים ידיים. גרגורי הלך לעולמו, בעוד משפחתו זכתה להיפרד ממנו. גרגורי היה בלוקרן רק שנה וחצי, אבל בזמן הקצר הזה, בעזרת הצניעות השקטה שלו, הוא הפך לאדם שאי אפשר להיפרד ממנו. עכשיו נצטרך ללמוד איך לחיות תחת האובדן הזה.

אנחנו מבינים שמדובר ברגעים קשים בצורה בלתי תיאמן עבור המשפחה. אנחנו מציעים להם, בשם כל המועדון, את תנחומינו הכנים. גרגורי, נתגעגע אליך!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully