וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למנצ'סטר יונייטד? גונדואן סירב להאריך את חוזהו בדורטמונד

הקבוצה הגרמנית הודיעה דרך הטוויטר שלה שהקשר המצוין, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, לא יחדש את חוזהו. הקבוצה של לואי ואן חאל היא המועמדת הבכירה לרכוש אותו בקיץ הקרוב

אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
עונה הבאה באנגליה? גונדואן/GettyImages

אילקאי גונדואן, קשרה המצוין של בורוסיה דורמונד, לא יאריך את חוזהו במועדון שמסתיים ביוני 2016. כך הודיעה היום הקבוצה באופן רשמי דרך הטוויטר שלה. בימים האחרונים התפרסמו לא מעט דיווחים על עזיבה אפשרית של הקשר בן ה-24, כאשר הקבוצה שהוזכרה שוב ושוב כמועמדת לקלוט אותו היא מנצ'סטר יונייטד.

מיכאל צורק המנהל הספורטיבי של הקבוצה הבהיר מוקדם יותר השבוע ש"החלטה בנושא תתקבל בקרוב", וכעת המועדון הודיע רשמית שהקשר יעזוב את הקבוצה. לגונדואן יש חוזה במועדון עד ה-30 ביוני 2016, כאשר לדורטמונד יש כעת שתי אופציות: למכור את השחקן לפני סום חוזהו, או להשאירו במועדון עד שיפוג חוזהו בקיץ הבא ובמקרה כזה היא תצטרך להיפרד ממנו ללא תמורה.

גונדואן סבל מפציעה קשה בגבו באוגוסט 2013, מה שהשבית אותו לחלוטין מעונת המשחקים הקודמת עד אוקטובר 2014. השחקן הצטרף לדורטמונד מנירנברג תמורת 5.5 מיליון יורו והשתלב מהר מאוד בסגנון המשחק של יורגן קלופ. גונדואן הספיק לרשום 112 הופעות במועדון ולהבקיע 12 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully